Mitt drømme hus på sørlandet..


Dette huset ligger like ved hytta vår på Flekkerøya. Det er så utrolig fint og jeg drømmer om å en dag å kunne ha et like lite søtt hus med en så vakker hage.


Skikkelig sørlandsstemmning med blå dører.


En hage hvor det er plantet i krukker og kar



Men også en hage hvor mye gror fritt vilt. Helt nydelig!

Vi har akkurat kommet hjem fra en herlig ferie på sørlandet og Hamar. Vi er veldig godt fornøyd med det fine været vi har hatt og alle de gode opplevelsene.

5 kommentarer:

Fru Glitters Hus | 3. august 2010 kl. 14:30

Kjempe nydelig, ja det er mange fine eiendommer på Flekkerøya. Ha en forsatt god Tirsdag.

Klem

Emmas utsikt | 3. august 2010 kl. 14:57

En riktig liten sommardröm!

I`Døsset | 3. august 2010 kl. 17:46

Så morsomt å lese og se...det er nok ett av de mest sjarmerende husene på øya vår det ja.

Anita | 3. august 2010 kl. 20:13

Å det hadde vært ein drøm å hatt eitt slikt hus:)
Me har og laga oss lysthus i sommar- herlig!! Fin blogg du har!!

Klem Anita

Neet | 1. august 2011 kl. 14:42

Så fint og koselig hus!! No fikk eg lyst på blå dører:D Men det må nok vente til eg får eget hus, trur ikkje det blir så godt mottatt om eg maler døra mi blå av alle dei kvite dørene i sameiget:D

Legg inn en kommentar