Noen detaljer fra badet


Jeg fant dette korgsystemet på en av mine interiør runder i Kristiansand i sommer. Den passet veldig fint inn ved badekaret og gir litt mer liv til et veldig lyst bad.


Og enda en grå korg som rommer toalettrullene. Stigen har jeg fått tak i på Åhlens.


Denne hyllen fikk min kjære satt opp for meg i sommer. Her har jeg full oversikt og orden i vaskemidler. Anbefaler Durance tøymykner. Det er litt dyrt, men hvis en kun bruker det på sengetøy så varer det en god stund. Det lukter helt nydelig!



Vaskemaskinen er gjemt bak en vegg med fliser. Veldig godt fornøyd med å kunne skjule både vaskemaskin og skittentøys kurver.

Ellers så satser jeg nå på at min blogg tørke er blåst bort for godt!
Ha en fin mandagskveld!

4 kommentarer:

Minka | 24. august 2010 kl. 09:21

Heisann, flotte detaljer fra ditt nydelige bad...Kjekt å handle i Kristiansand, vi har da noen flotte butikker, selv om her er mange kjede butikker...klems

Nina B. | 24. august 2010 kl. 11:01

Så koselig bad ☺
Og så deilig med slik system i vaskesakene. Kjekk "vaskekrok" du hadde!

Nina

Anonym | 25. august 2010 kl. 09:33

Ser ut som et nydelig bad! Hvor har du fått tak i de flotte boksene til vaskepulver?
Liker stilen din, stadig innom og sniktitter ;-)

Astrid

glad i hvitt | 25. august 2010 kl. 13:33

Hei Astrid! Så hyggelig at du liker bloggen min:) boksene har jeg kjøpt på Kremmerhuset, tror nok at de fremdeles har de. Ha en flott dag! Klem Eli

Legg inn en kommentar