Vil du være med inn og ta en titt?



Dette er gården til et vennepar av oss. Hun kjøpte landstedet av sine besteforeldre, og de har nå jobbet i lang tid for å få det i stand til slik det ser ut nå. Det er mye jobb igjen, men resultatet frem til nå er helt nydelig og jeg er ubeskrivelig misunnelig!


Kjøkkenet er helt oppusset og har fått nye benker og skap. Veggene her er malt i den fineste blå fargen jeg noen gang har sett.


Den gamle komfyren står selvfølgelig igjen og er virkelig dekorativ. Over henger drivved til å henge utstyr på.


Mange flotte og gamle ting har fått plass i hyllene på kjøkkenet.


Noe er kjøpt nytt , mens mye er funnet på gården. Tenk og kunne ha et slikt gammelt hus fullt av så mange fine og gamle skatter?



Gjesterommet har fått navnet " Drømmeland " og jeg kan virkelig skjønne hvorfor! Gleder meg til å være gjest her.


På gården var det mange gamle barneleker og de har fått sin utstillingsplass i en gammel hylle.


Jeg kan også tenke meg og sitte i denne herlige gyngestolen og lese en bok eller to.


Stuen har blitt pusset opp i lyse farger og de gamle møblene kommer enda bedre frem enn tidligere.


Og en fantastisk sofakrok med en sofa kjøpt på Home and Cottage. Akkurat en slik sofa er det jeg også har lyst på i stuen vår.

Er ikke du også litt misunnelig nå?

Jeg er ikke bare litt misunnelig, jeg er misunnelig langt nede i stortåa mi og jeg kan ikke vente med å se resultatet av de neste prosjektene!

7 kommentarer:

Fru Glitters Hus | 5. august 2010 kl. 14:54

Nydelig fint på denne gården, og så så gøy og kjøpe en gammel familie gård.
Huset til dine foreldre var også bare helt skjønt:-) Ha en strålende dag.

Klem fra Sørlandet.

Emmas utsikt | 5. august 2010 kl. 15:30

Ja jeg er nok litt missunnelig jeg óg...

;)

Home and Cottage - Astrid | 6. august 2010 kl. 19:21

Så utrolig fint de har gjort det! Så gjennomført og delikat - veldig hyggelig at de har valgt en av våre sofaer i en sånn setting! Ønsker deg en strålende helg, takk for at du delte dette!

June | 8. august 2010 kl. 20:21

kjempekoseligt!:))

Anonym | 10. august 2010 kl. 09:21

heia! så flott blogg du har!! tenkte være så frimodig å spør om hvor du har kjøpt det runde sofabordet ditt? Fineste jeg har sett på lenge:)
Elin

glad i hvitt | 10. august 2010 kl. 10:06

Hei Elin! Bordet har jeg kjøpt på Bo Concept på Skeidar, veldig godt fornøyd med det:) Ha en fin dag! Klem

Huset med det kvite i | 15. august 2010 kl. 19:33

Hei:)
Kjempe fint, gammalt hus ja!!!
Har sett litt på bilder her no og du har det kjempe koseleg sjølv og;)
Legger meg til som følger her eg:)
God søndag! Klem frå Rakel!

Legg inn en kommentar