Festen..


I helgen hadde jeg og et vennepar vår felles feiring av våre 30 og 35 års dag. Planen var et hageparty, men det ble flyttet inn siden høsten plutselig kom! Vi var i lokalene til Sentrum kickboxing i Oslo.
Siden festen egentlig var en sommerfest så måtte jo dekorasjon gi inntrykk av litt sommerstemmning. Enkle plastblomster fra Ikea og lys i arvede Norgesglass samt isblå servietter.


Jeg lagde i kilometervis med vimpler. Jeg gjorde det kjempeenkelt. Jeg kjøpte fint gavepapir på Panduro, klippet ut trekanter som jeg stiftet sammen og festet på en hyssing! Dekorativt ble det hvertfall til en svært billig penge!



Eller hva synes du ? Vi hadde selvfølgelig disco kule og lys, bar fra et event byrå, fotograf som tok bilder av alle gjester når de kom, og selvfølgelig hadde alle på seg kostymer! En super fest som varte til langt utpå morgenkvisten..!!!!!

1 kommentarer:

Idun.. | 2. september 2010 kl. 18:54

Gratulerer med overstått(?)!
Tipper det var en morsom fest ja! :) Gøy å bruke slike anledninger til å samle alle på! :) Kjempekule vimpler! :)

Legg inn en kommentar