Fullstendig kaos..



Jeg har tatt meg vann over hodet. Jeg har begynt på rydde, sortering og oppussing av alle bodene i huset samtidig! Den lille boden inne er tømt og ferdigmalt, mangler bare gulvmaling og hyller. Så siden jeg liksom nesten er ferdig der så satt jeg i gang med å rydde boden i garasjen...jeg sier bare OMG! Flere av naboene har spurt om jeg skal ha garasjesalg??

Men det blir så utrolig bra til slutt! Tenk dere den tilfredstillelsen av å sitte i sofaen en fridag og vite at det er orden overalt:) Det er bare noen få ( ? ) timer til jeg kan nyte den følelsen!

Jeg har valgt og ikke vise før bilder av garasjen slik den ser ut nå da jeg tror dere vil ha et bedre inntrykk av meg ved å kun få se de flotte ETTER bildene:)

Ha en strålende uke til alle dere flotte lesere av bloggen!

5 kommentarer:

Emmas utsikt | 13. september 2010 kl. 22:24

Men det er gøy med førbilder også. Så vi ser hvor flink du har hvert. Hihi

I`Døsset | 14. september 2010 kl. 06:39

Så deilig da. Jeg har å planer for ett par boder når jeg er ferdig med kjøkkenet, skal bli gøy å se ditt resultat først.

små og store drømmer | 14. september 2010 kl. 08:26

Det er som Otto Robsahm sier: typisk for nordmenn er at de starter overalt samtidlig :)
Hehe!

helen og gutta | 14. september 2010 kl. 09:09

uffda, jeg har en bod som virkelig ikke ser ut og nå tror jeg du pushet meg i riktig retning hehehe. gleder oss til etterbildene :-)

Minka | 14. september 2010 kl. 09:18

Hehe..jeg skulle nok gjort som deg ja..men er så mye, så det får jeg ta en annen gang. Og jeg ville heller ikke vist før bilder for å si det sånn, hehe..klems

Legg inn en kommentar