Litt flere bilder fra Århus..



Jeg viser dere noen små detalj bilder fra huset til min veninne i Århus. som jeg nevnte så er huset i moderne retro stil. Dette er en hylle på kjøkkenet, her kan du se at hun virkelig vet hvordan hun skal sette sammen detaljene for at det skal se helt tilfeldig ut. De har pusset opp hele huset og resultatet er helt ufattelig bra. Fullt av kreative detajer.



Noe arvet, noe nytt og noe funnet på bruktmarked, en herlig kombinasjon. Hele huset er fullt av slike små stilleben.



Her ser dere en krok på barnerommet. En gammel arvet stol og en helt råkul tapet!



Veninnen min elsker retrofarger og ikke minst ugler.



Denne uroen har hun selv laget, kjempefin!

Jeg hadde ikke så mange bilder i fra selve huset, men de får komme når jeg tar turen på besøk igjen! Nå har dere hvertfall fått en liten smakebit:)

Ha en kjempefin høstdag alle sammen!

1 kommentarer:

Mateol | 9. september 2013 kl. 14:11

Hvor kommer tapeten fra? Den var knalltøff!

Legg inn en kommentar