Litt høst stemmning i hagen..



I helgen har jeg fått fjernet de sommerplantene som ikke var så fine lenger. I pottene har jeg plantet stauder med lyng. Selv om jeg gjerne skulle hatt sommeren mye lenger så må jeg innrømme at høst er en herlig tid det også. Lyng har en utrolig frisk og fin farge.

Lykten har jeg fått av min svigermor. Jeg hadde visst vært svært positiv om den hun hadde. Så da var hun så snill og fikk tak i en til meg også! Den skal stå ute hele året!



Og litt hvit lyng synes jeg også er fint!

Ha en strålende dag i september sola alle flotte bloggere der ute!

3 kommentarer:

Nina B. | 7. september 2010 kl. 11:39

Så koselig du har pyntet til høst. Synes det er en fantastisk årstid jeg, så jeg koser meg.
Enig i at lyngen har en flott farge!

Så flott soverom dere har fått også, og den walk-in garderoben var kanon! Vi har et lite et vi, men klager ikke, slipper vanlige skap ;) Ser og at litt hvitmaling ikke hadde skadet i vår garderobe heller...
Ha en strålende dag!
Nina

Piulfen | 8. september 2010 kl. 20:22

Så korselig og pent pyntet høstterasse du har.

Gøril | 24. september 2010 kl. 20:02

Hei, så koselig uteplass.
Jeg kom plutselig over deg her. Morsomt å finne noen i nabolaget, bor også på Nesøya.
Kanskje vi sees.

Legg inn en kommentar