Soverommet


Dette er soverommet som ble pusset opp i vinter! Vi malte gulvet hvitt og fikk ny seng. Vi laget også et walk in closet som vi er veldig godt fornøyd med. ( bilder kommer når lyset viser seg )


Sengeteppet og putene bestilte jeg gjennom Mosters hus i lyngdal. Det var en lang leting etter det som ville passe perfekt. Både sengeteppet og gardinene er fra merket Miljøgården. Lysekronen er kjøpt på Skeidar.



Tolix krakk blir brukt som nattbord med søte små kartell lamper på!

Vi sover hvertfall veldig godt her!

4 kommentarer:

små og store drømmer | 5. september 2010 kl. 20:35

Hvitt og delikat :)
Venter spent på bildene av walk in closetet deres :)

Drømme verden min! | 5. september 2010 kl. 22:34

Så lyst og fint soverom! Kan tenke meg dere sover godt her ja:)
Gleder meg til å se walk-in closetet!

Ha en fin uke:)
Klem

Anonym | 7. juni 2012 kl. 13:05

Hei
Kjempe fin blogg. Hvor har du kjøp lampene som står på soveværelset, de er super lære ;-)

Glad i hvitt | 7. juni 2012 kl. 14:08

Hei Anonym! lampene på Nattbordet er fra Kartell. ghost serien. Jeg kjøpte mine på Basaren.com men du får nok kjøpt de hos de som forhandler Kartell. Håper du finner dem! Ha en fin dag

Legg inn en kommentar