spisestuen en fin høstkveld


Spisestuen har fått pynt i form av en husfred, lys og mugger fra Ikea som inneholder hagens siste roser. Jeg har endelig klart og holde liv i en husfred og er stolt!:) Kjempefint vær i dag, men kan godt kjenne på vinden at høsten er her.



Og et bilde av hele spisestuen. Merker at lyset forsvinner og de gode tidene med kamera er på vei bort. Jeg har tidligere nevnt at jeg har lyst på skap på veggen bak spisestuen. Og nå har jeg funnet det hos IB Laursen. Skapet er i hvitt tre med to dører med glass i. Jeg tror at to av dem på denne veggen ville vært utrolig fint!

Denne helgen er min nattevakts helg, men jeg satser på å få tid til et malestrøk slik at boden blir ferdig og klar til innredning.

Ha en flott september kveld !

5 kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) | 2. september 2010 kl. 19:13

Så flink du er som greier og holde liv i husfreden..det klarer ikke jeg:)blir flott med skap bak spisetuen...
kos deg
eddaKlemmer

Camilla`s Castle | 2. september 2010 kl. 19:42

Jeg klarer ikke holde liv i de plantene der, hehe.. Så du er flink:)
Ser at det kan bli pent med noen skap på veggen der ja.. Du får vise noen bilder når du kommer så langt:)
Klem Camilla

June | 2. september 2010 kl. 20:39

Kjekt å få t någen planter ja:) Har og ett par så eg klare holda liv i, å e ganske stolte av d;) Kjempefine spisestua! å hadde nok jort seg m ett elr to skap på den veggen ja, heldige så har plass t d og då!:)
June:)

Ruter & Hjerter | 2. september 2010 kl. 20:56

Husfred er en flott plante:) jeg klarer ALDRI å holde liv i min, så der har du vært flink:) Flott og delikat bord:) klem klem

Anonym | 21. mai 2012 kl. 22:50

Kjempe fin blogg, kan jeg spør kva de fine spisebordstolane heter? Hvor de er kjøpt?

Legg inn en kommentar