Vil du være med og se vårt walk in closet?


Her ser du walk in closet fra sengen. Vi slo ut veggen fra en bod som lå vegg i vegg med soverommet vårt. Det tok sin tid, men nå har det vært ferdig en god stund. Jeg har bare vegret meg for å ta bilder da lyset er svært dårlig. Men la gå, nå kommer det bilder ( dårlige ) uansett!

Glassdørene har min kjære skaffet gjennom jobben sin Saint Gobain. De er i frostet glass slik at en kun kan skimte lysekronen på innsiden.


Den ene siden er det er oppheng til klær samt skuffer til tøy som kan brettes. Vi brukte den gamle skap innredningen samt at vi kjøpte høyglans fronter på Ikea. Det vises dårlig på bildet, men skuffene har fronter i hvitt glass. Kles opphenget har et håndtak som gjør at en kan dra hele stangen ned i den høyden en ønsker, helt genialt!
Skulle ønske at jeg bare hadde hvite klær da det hadde sett så mye finere ut på bildet:)


Denne siden har skap fra Ikea og skohyller laget i aluminium og sprayet i hvit høyglans.
Skohyllene er plassert så høyt for at det skal kunne være greit og vaske under.


Inni skapene er det hyller til små klær og små oppbevaring. Til oppbevaring av belter og slips har min kjære designet dette hyllesystemet i aluminium og glass.



Sånn, da fikk dere endelig sett det! Vi er veldig godt fornøyd med løsningen og våre små lure løsninger! Etterhvert skal det inn et stort speil på den ene bare veggen og muligens en liten hvit puff:)

Ha en strålende spetember dag!

16 kommentarer:

I`Døsset | 6. september 2010 kl. 12:36

Utrolig flott, jeg vil å ha "smiler"

Trine | 6. september 2010 kl. 12:38

oi så stili :D
Sånn hadde vært godt å ha :)

Anitas interiør verden | 6. september 2010 kl. 12:56

Wow det var lekkert ,sånt skulle alle hatt
ha en fin dag
Klem Anita

små og store drømmer | 6. september 2010 kl. 14:04

SUPERFINT!!! Misunnelig merker jeg :)
Heldige dere er!

Camilla`s Castle | 6. september 2010 kl. 15:05

Det må jeg si så helt fantastisk ut!:) Dere har vært kjempe flinke!

Havets Datter | 6. september 2010 kl. 18:12

Wow!!! *ønsker meg* :))

Heims lille verdenshjørne | 6. september 2010 kl. 20:14

Det var kjempefint! Kunne ønske det hadde vært mitt;) hehe. Dere har gjort en flott jobb;) hehe

Ha en herlig uke!

Idun.. | 6. september 2010 kl. 21:04

Så fint!! Og virkelig gjennomført!! LEKKER lysekrone! Vi har et smalt soverom vegg i vegg med vårt.. Jeg har ymtet frempå til mannen å slå ned veggen der.. Kanskje han blir fristet om jeg viser ham bildene dine? ;) Nyt luksusen i alle fall!

Ønsker deg en fin uke! *klem*

Caroline | 6. september 2010 kl. 22:49

wæææw, dette var fint ;) heldig du er

June | 6. september 2010 kl. 23:03

kanon herligt closet då! ein drøm uten like!:))
klem:)

Piulfen | 7. september 2010 kl. 09:17

Så lekkert, jeg vil også ha :9

Sain Gobain Bøckmann AS | 8. september 2010 kl. 10:01

For inspirasjon i glass, kikk inn på:
http://www.bockmann.sggs.com/

og7eller

http://www.bockmann.sggs.com/Bockmann/Markedet%20vart/Fasadeentreprenor/produkter/innvendige_losninger.asp

Huset På Figgen | 17. oktober 2010 kl. 11:52

Utrolig fint!! Vi har et walk in closet selv men det er utrolig lite i forhold til dette! Dette var helt nydelig!

KLem fra Renater

Mailinn`s interiørblogg | 10. august 2011 kl. 14:19

herregud for et lekkert walk in..kunne absolutt tenkt meg et slik jeg også. sukk;)hihi.

re:signert | 30. januar 2012 kl. 08:21

Hei! Noe gammelt innlegg, men pusser opp et hus fra 1954 ( signehjemmet) og trenger skooppbevaringsinspirasjon!! Kunne jeg låne et bilde fra dette innlegget? Skal lage et inspirasjonsinnlegg hos meg! Signe Schineller signe@synligdeko.no

Anonym | 22. september 2012 kl. 21:29

Hvordan ser klokke oppbevaringen din ut inni? Fantastisk rom :)

Legg inn en kommentar