Arvegods..



Denne kule gamle radioen i mørkegrønt har jeg fått av svigerfar. Han har masse lurt gjemt i bodene sine:) Akkurat som alle de flotte norges glassene i mange forskjellige str som jeg også har vært så heldig å få.

I dag var det et lite lag med snø da vi sto opp, men det varte ikke så lenge før det var borte. Synes egentlig at det er litt herlig med høst og vinter, da det liksom er lov til å ikke gjøre noenting. Jeg har fått strikke dilla og kveldene går med på å strikke et mørkegrått lappeteppe. Så selv om jeg skal jobbe natt i helgen ( sparer til Stingray stolen:) så gjør det absolutt ingenting for da kan jeg strikke i mange mange timer!

Ha en koselig fredagskveld alle flotte følgere og dere som titter innom! Husk min give away!

6 kommentarer:

Emmas utsikt | 22. oktober 2010 kl. 17:46

Flott bilde! :)

God helg,
Emma

Heims lille verdenshjørne | 22. oktober 2010 kl. 18:36

Åååå:D For en herlig radio! Heldig du er! Ønsker den en herlig held:)

Drømme verden min! | 23. oktober 2010 kl. 00:30

Herlig radio! Moro med funn i boder. Her har jeg funnet mye på låven. *liker*

Fine skap det ble på veggen din. Jeg har et likt, og er så fornøyd med mitt:)

God helg klem

Fossestua | 23. oktober 2010 kl. 01:14

Råtøff radio! Der var du heldig :) Kopier av de gamle retro-radioene selges jo gjerne for et par tusen kroner! Så tenk så mye penger du har spart nå, hihi :)
Klem fra Lise

Cosmos | 23. oktober 2010 kl. 10:40

Stemningsfullt bilde
God helg

Therese fra huset med de rare i | 23. oktober 2010 kl. 17:15

Så heldig du er:) Kopier av den samme selges jo om dagen også:) Skulle ønske jeg hadde noen som hadde tatt vare på alt mulig rart ;D

Ha en fin helg videre!

Legg inn en kommentar