Benken har flyttet inn


Hagebenken som jeg fikk i bursdagsgave av mine foreldre har flyttet inn for vinteren. Veldig greit og ha en benk og sitte på i gangen. Også syntes jeg at den passet veldig bra inn her og det ble veldig mye koseligere.



Oliventreet mitt har overlevd fra i fjor. Jeg flyttet det ut i på terassen i sommer og der vokste det seg grønt og stort igjen. Jeg valgte og flytte det ned i gangen da det er litt kaldere her enn i stuen og kjøkkenet oppe. Håper virkelig at det klarer seg i år også!

I dag er det strålende sol på Nesøya så det blir nok en tur ut med lille snuppa når hun våkner fra formiddagsluren sin.

18 kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) | 16. oktober 2010 kl. 12:33

Passet helt perfect der:)koselig deilig stor gang du har..
nyt av dagen
eddaKlemmer

Elis@beth | 16. oktober 2010 kl. 13:07

Nydelig! Passet veldig bra! Deilig med stor god gang-det ønsker jeg meg da gangen vår er på str med et frimerke!!

Kos dere masse!

Stor klem♥♥

Elisabeths Borg | 16. oktober 2010 kl. 13:28

Den passet jo veldig bra inn der. Mange flotte bilder du har på bloggen din.

ha en god helg

Vibeke / Mammas Hus | 16. oktober 2010 kl. 13:50

Så kjempefint! :)

Likte trekassene dine også ;)

God helg!!

Nina | 16. oktober 2010 kl. 15:26

Veldig flott ble det ;) God helg!

Love Peace Pionies | 16. oktober 2010 kl. 15:37

Benker er så koselige. ble kjempefint i gangen din! greit å ha nytte av benken vinterstid også;)
god lørdag
klem K

Caroline | 16. oktober 2010 kl. 18:23

Så utrolig fint ;) Ja, hvorfor ikke bruke utemøblene inne!!

Ha en fin lørdagskveld!

Caroline

Therese fra huset med de rare i | 16. oktober 2010 kl. 18:50

Passet jo helt perfekt der den:) Kjempefint ble det!! Og heldig du er som få oliventre til å leve... Her dør selv eføyen så er ikke så mye å satse på :p

mali-mo | 16. oktober 2010 kl. 18:52

Ble kjempefint med en benk i gangen din, skulle gjerne hatt plass til det jeg også ;)

God lørdagskveld!

Tove `blogg verden | 16. oktober 2010 kl. 19:33

Ble jo kjempefint !! Og så høvelig med de laaange bildelistene!! Er de fra IKEA?
Ha en fin lørdag
klem Tove

Piulfen | 17. oktober 2010 kl. 11:21

Benken passet jo bare så fint inn i gangen din. Og benken er jo bare så fin. jeg skla krysse fingrene for at oliven treet ditt klarer seg.

Huset På Figgen | 17. oktober 2010 kl. 11:48

Utrolig kjekt med benk i gangen! Det skulle jeg ønske at jeg også hadde plass til :) Elsker slike koselige hagebenker og gamleslagbenker!

Veldig fin blogg! Her kommer jeg definitivt tilbake!

Klem fra Renate

Siljes Hobbyrom | 17. oktober 2010 kl. 19:20

Heihei!!

Så koselig blogg du har, og ikke minst et vakkert og lyst hjem. Jeg la meg til som følger her ;)

Flott med benken i gangen ;)

Ha en fin kveld!
Klem fra Silje

pensjonat frua | 17. oktober 2010 kl. 20:01

så flott benk og gang!!
Ja høsten må nytes ute :)
Go uke!

Herman Grans ♥ | 20. oktober 2010 kl. 21:24

Fint det blei! Har samme problemet med mitt oliventre. Håper virkelig det overlever :/
Ha ein fortsatt fin kveld :) Hilsen Grete

liv.fla | 25. oktober 2010 kl. 09:46

Flott med benk i gangen:) Du ga meg en kjempeide med ha så mange fine bilder i gangen, LURT:)

Anonym | 15. desember 2010 kl. 13:04

Bilderammer i gangen - så flott !!
Kan jeg spørre hvor de er kjøpt - de var lange og fine :-) og veldig koselig med benk og puter !!!

glad i hvitt | 17. desember 2010 kl. 01:49

Hei! de rammene fikk jeg tak i på Ikea, de har de i hvitt og sort. Man kan også få de halvparten så lange! Klem Eli

Legg inn en kommentar