En egen Palma butikk= lykke


I dag da jeg var på vei til trening så kjørte jeg gjennom skøyen på vei mot Majorstuen. Og der så jeg det, holdt nesten på å kjøre av veien:) En stor butikk med bare merket Palma ( sukk )

Jeg måtte jo selvfølgelig stoppe opp og ta en kikk, selv om jeg egentlig ikke hadde tid!
De hadde så utrolig masse fint og jeg skal garantert på besøk igjen!



Det som ble med meg hjem var disse fine lys beholderene i stål! Så utrolig kule! Jeg har virkelig begynt og forandre litt stil, men det er bare gøy det!


Ha en strålende kveld! Her strikkes det mørke grått lappe teppe

2 kommentarer:

hjem hos linda | 13. oktober 2010 kl. 19:29

Heia:0)

Flotte ting du har kjøpt deg.
Har ikke hørt om palma før men skal inn å surfe på nettet om det nå:0) :0)

Klæm linda

helen og gutta | 13. oktober 2010 kl. 20:14

knalltøffe lysbeholdere, tror jeg også må inn og surfe litt etter Palma ;-)

Legg inn en kommentar