En gammel stol..



Denne stolen har jeg fått med meg fra sørlandet. Da jeg fikk den i fjor så var den i mørk grønn farge. Jeg malte den jo selvfølgelig hvit. Den har vandret litt frem og tilbake i huset uten å finne sin plass. Men nå står den på soverommet vårt og pryder veien inn til walk in rommet vårt.

Ved siden av står en kurv i gammel lys grønnfarge. Jeg ser jo nå at det burde vært noen interiørblader oppi kurven for at jeg skal kunne kalle meg en ordentlig interiør blogger:)

Minner om Give away som har trekning 1 November.

Ha en flott mandag og en strålende uke alle sammen!

3 kommentarer:

aase | 18. oktober 2010 kl. 14:21

Herlig stol, kjekt med noe man kan flytte på også synes jeg!! Blir man lei så er det deilig å kunne gjøre "noe" uten ommøblere hele huset.

Er du klar for bloggtreff eller?? Sjekk isåfall menyen og send meg en sms med hva du ønsker å spise!! Jeg gleder meg!!

Elis@beth | 18. oktober 2010 kl. 17:23

Knallfin stol! Herrlig å finne slike skatter!

Stor klem♥

tante fiolett | 18. oktober 2010 kl. 20:51

Lekkert!!
Smil & klem fra Jeanette:)

Legg inn en kommentar