Her kommer boden..!



Endelig kan jeg vise frem bilder av et ferdig prosjekt. Her har vi virkelig jobbet. Boden var i mørkt tre og betonggulv. Ikke noe fint syn kan jeg fortelle deg! Svigerfar tok grunningsstrøket og jeg har malt både vegger og gulv flere ganger og selvfølgelig gjort alle innkjøp( det gøyeste ). Og resultatet er jeg kjempefornøyd med.

Siden jeg er litt opptatt av industridetaljer så har boden fått sitt preg av dette! Lampen er fra Ikea, faktisk en som hang igjen etter de forrige eierne. Den er kjempetøff og jeg har sett den på flere blogger. Hyllene er også fra Ikea.

Metall tønnene er også fra Ikea, de brukes til sortering av plast og papir.


Boden sett fra trappeoppgangen. Beklager veldig dårlig lys, men i dag har ikke solen vist seg på himmelen.


De hvite boksene med tavlemaling har jeg vist før. Her ser dere både stor og liten størrelse, helt geniale! De er fra Plantasjen.


Også dette sorteringssystemet er fra Ikea. Her sorteres flasker til pant, glass og metall. Ikke kom og si at jeg ikke gjør en innsats for miljøet:) Jeg burde ha vist et før bilde, men det finnes ingen som kan vises offentlig desverre!

Nå er det helg og den skal virkelig nytes!

I går måtte jeg jobbe en extra dobbelvakt, derfor ble det ingen bilder av boden som jeg lovet. Men dere skjønner sikkert at jeg må jobbe litt for å spare til Stingray stolen i innlegget over! :)

Riktig god helg til alle sammen!

11 kommentarer:

Frk:Twil | 8. oktober 2010 kl. 17:44

Den kuleste boden jeg har sett..

God helg!

Piulfen | 8. oktober 2010 kl. 18:33

Så ryddig og pent det var i boden din.

Fräulein Klein | 8. oktober 2010 kl. 19:05

The boxes looks so great!!!!
Have a wonderful weekend,
Yvonne

idyll | 8. oktober 2010 kl. 20:15

Oi, så fin bod!!! Ønsker meg en slik en;)
Ha ei fin arbeidsøkt..

Ingrid | 8. oktober 2010 kl. 20:20

Ja denne kan du godt skryte av Eli!!
God helg :)

helen og gutta | 8. oktober 2010 kl. 20:40

utrolig flott boden din var. jeg går helst ikke inn i vår bod uten at jeg virkelig må. får virkelig lyst å gjøre noe når jeg når ser hvor fint din bod ble

Liljekonvallen | 8. oktober 2010 kl. 21:54

So fin bod du har klart å lage. Skulle ønske eg hadde ei so fin og oversikteleg bod.

Ha ei fin helg da.

Klem fra Nina Kathrin

små og store drømmer | 8. oktober 2010 kl. 23:48

Genialt.
Heldige dere som har et trapperom :)
Jeg klarer ikke å forstå hvordan vi skal kunne kildesortere i vår lille leilighet.
Den tid den "glede".
Kildesortering er supert!

adalesverden | 2. februar 2011 kl. 20:51

Woow denne boden ønsker jeg meg!!!!!
Herlige inspirasjons bilder.

Rina | 6. februar 2011 kl. 15:42

helt i min gate, elsker dette!

SsSsS | 7. februar 2011 kl. 20:02

Lekkert! Nydelige smådetaljer <3 Lykke til i utfordringen :)

Legg inn en kommentar