Høstfarger


På fredag gikk jeg forbi en flott blomsterbutikk hvor de hadde disse gamle kassene for salg. Jeg klarte ikke å gå forbi siden ideen allerede var ferdig planlagt oppi hodet bare ved å se på dem.

Nå brukes de til oppbevaring av interiør blader og som bord ved sjeselongen. Jeg er veldig fornøyd med ideen min da den ble en flott kontrast til alt det hvite!



Egentlig har jeg vært på utkikk etter noen i litt lysere grå nyanse, men det ble jo fint med litt brunt! Jeg prøver å få inn litt mer høstfarger da stuen blir veldig mye lunere. Så mye grått og litt brunt blir prøvd ut.

I dag har vi ryddet terassen og lagt presenning over hagemøblene. Det var den sommeren, men jeg kan jo allerede glede meg til våren når mine fine nyplantede løker springer ut:)

Ha en flott søndag kveld!

13 kommentarer:

Tove `blogg verden | 10. oktober 2010 kl. 19:37

Knallfint ble det og bladene er lett tilgjengeli : )
Her kan ingenting ligge lavt for tiden...Har ei lita ei på 1 år som rører og river i det meste ; )
Ha en fin kveld
klem Tove

Christina | 10. oktober 2010 kl. 19:46

Det ble kjempe fint!
Veldig fint med en kontrast mot det hvite.
Ha en flott søndag.
Klem Christina

Rakel | 10. oktober 2010 kl. 19:51

Kjempefine kasser du har kjøpt deg... skjønner godt at du ikkje klarte gå forbi desse;)
Fint med nokre kontrastar no når høsten er her ja...:)
Ha ein fin søndagskveld!
Klem, Rakel :-)

Emmas utsikt | 10. oktober 2010 kl. 20:40

Veldig fine. Der var du heldig.

Klem, emma

Simple Lovely | 10. oktober 2010 kl. 21:04

Åh, Lucky You!
Så fint med litt kontrast blant det hvite, disse eplekassene er jammen ikke lett å få tak i. Jeg har en, som jeg er blitt utrolig glad i.

Ha en fin søndagskveld!
Hilsen Julie

Trine | 10. oktober 2010 kl. 21:04

åhh... har en butikk her å som har mange sånne kasse i blomster avd.. har så løst å spør om æ får kjøpe nån hos dem :D
De e jo så utruli stili!
kan jo til og me skru hjul på dem så e de lett å fløtte på :D evt bygge en reol me flere oppå en an..

Ha en flott søndagskveld!

Har en drøm... | 10. oktober 2010 kl. 23:28

Kjempe fint ble det:)
Jeg skulle hatt meg noen slike jeg og, kanskje jeg skal spørre på blomsterbutikken her... hmm.. Så flotte og ha blader i, og de blir det jo en del av etterhvert:))

Klem Line

Caroline | 11. oktober 2010 kl. 00:41

Så herlige trekasser- og blogg!! kjekt med disse trekassene til oppbevaring av interiørblader! Det skal sies at jeg har noen stk stående i huset mitt selv.. ;)

Ønsker deg en fin kveld!
Caroline

Piulfen | 11. oktober 2010 kl. 16:45

Å så heldig du er som fikk tak i de fine kassene. De passet så fint inn i stuen din.

Nina | 11. oktober 2010 kl. 17:35

Nydelig ble det! Har hatt samme tanken jeg også faktisk, men har ikk efunnet noen kasser enda. Her i heimen holder vi også på med litt høst/vinter forberedelser ute ;) Kose deg videre!

tante fiolett | 11. oktober 2010 kl. 20:52

Lekkert!! Sånne ønsker jeg meg også;)
Smil & klem fra Jeanette

Frieblonder | 14. oktober 2010 kl. 09:33

Disse kassene var kjempelekre! Heldige deg! :)
Jeg datt tilfeldigvis innom bloggen din, og kommer definitivt tilbake :)

Hilsen Frieblonder

Mailinn`s interiørblogg | 4. mai 2011 kl. 22:17

kjempe kreativt og sette kassene på høykant og bruke de til bord/blad oppbevaring. men blir de ikke ustødig? eller er kassene såpass store/ronuste så de ikke tipper? du har så mange nyyydelige interiør bilder. noen av de fineste jeg har sett i blogglandia faktisk! men har ikke tid til å sette og lese i kveld;/ men det var så vanskelig å forlate bloggen din..hihi;=) ha en fin kveld!

Legg inn en kommentar