Skulle så gjerne hatt..


Aller først må jeg vise dette bildet av en fantastisk klokke som de har hos home and cottage. Jeg fant bildet på bloggen deres, ta en titt da den er veldig fin:) Jeg så denne klokken for første gang på interiør messa i Lillestrøm og allerede da så jeg at den var helt perfekt!



Og igjen, Stingray rocking chair. Jeg kan ikke få den ut av hodet, og jeg vet akkurat hvor den hadde passet perfekt inn. Nemlig hos oss, akkurat der i hjørnet ved sofakroken:) Har dere det sånn? Følelsen av at akkurat den tingen ville gjort alt helt perfekt?

Bilder fra Nesøyas fineste bod ( Helt objektivt sett ) kommer i morgen! Og jeg er sååå fornøyd!

Meld deg på min give away

3 kommentarer:

Nina B. | 7. oktober 2010 kl. 12:00

Knallstilig klokke!
Og de kassene du viser under her var et virkelig bra tips. Det skal jeg notere til vaskerommet ;)
Gleder meg til å se en nystrigla bod!
Alltid gøy å se hvordan folk organiserer ;)

Og en Stingray kunne godt fått hus hos oss også...

Nina

Emmas utsikt | 7. oktober 2010 kl. 12:23

Ja, så fin!

tante fiolett | 7. oktober 2010 kl. 13:25

Ja den stolen var flott!!
Ha en flotters dag, smil fra Jeanette:)

Legg inn en kommentar