Trekasser med tavlemaling..



I går var jeg og handlet inn til den nyoppussede boden! Jeg handlet sorteringssystemer og hyller på Ikea. På plantasjen fant jeg disse råkule hvite trekassene. De er hvite og med tavlemaling i front slik at man kan skrive hva kassen inneholder, helt genialt! Den på bildet er i stor str men de hadde også i mindre str. Kanskje det var et bra tips på en herlig fredag?:)

Ellers så jobber jeg nattevakt hele helgen og planen er å fortsette den gode driven med å rydde i absolutt alle krinker og kroker, her skapes det endelig systemer! Jeg håper at min kjære får satt opp hyllene i boden til mandag slik at jeg kan få vist bilder av Nesøyas kuleste bod ( synes jeg hvertfall )!

Minner om min giweaway!

Ha en strålende fredag!

9 kommentarer:

Julie´s drømmehjørne | 1. oktober 2010 kl. 16:19

Å den boksen var drit kul. Kjøpte du de ferdig sånn på plantasjen eller har du hatt på tavlemaling selv?
Ha en fin nattevaktshelg. Det hadde jeg forrige hels, så nå er det frihelg!
klem julie

Beate i Husets Hjerte | 1. oktober 2010 kl. 16:31

Ja, knallbra tips! Ha en fin helg!

Hvite tulipaner | 1. oktober 2010 kl. 17:13

Kjempetøff trekasse, man slipper jo å male selv:) Takk for tipset!
Og god nattevaktshelg!
Klem

mette | 1. oktober 2010 kl. 17:33

Så kult, og smart! Kan jeg spørre hva de koster? Kanskje jeg må ta en tur på Plantasjen... Koselig her inne! God helg!

ENGEL | 1. oktober 2010 kl. 20:35

STILIIIIII!!!!!!! jeg skal umiddelbart på jakt etter slike!!!

elinAnita (eddaskreativiteter ) | 2. oktober 2010 kl. 08:09

Kjempeflotte kasser..takk for tips:)
eddaKlemmer

helen og gutta | 3. oktober 2010 kl. 19:22

stilige kasser, slettes ikke dumme

Bekka | 3. oktober 2010 kl. 19:30

Så fine kasser - smart og praktisk!

Heims lille verdenshjørne | 3. oktober 2010 kl. 21:50

De var kjempeflotte! Takk for tips:D

Ønsker deg en herlig uke!

Legg inn en kommentar