Vedholder..



Vi har lenge vært på utkikk etter en tøff måte og oppbevare veden inne i stuen på. Så vi ble veldig inspirert da vi fant denne fra Kvist i et interiørblad i sommer. Min kjære satte i gang noen av sine kontakter for å få den laget. Litt gøyere og mye billigere og ordne det selv!

Den bør komme i hus til uken vil jeg tro. Så da var enda en industridetalj på plass!:) Bli med på min give away her

I dag har jeg sovet lenge og er på vei ut døren til en runde rundt Nesøya, herlig! Ha en flott Lørdag alle sammen! Her blir det sushi, sofaen og skal vi danse:)

5 kommentarer:

Har en drøm... | 9. oktober 2010 kl. 15:58

Så kul den var!
Og så digg og kunne få den laget... kan tenke meg at den fra Kvist koster litt ja:)

Spennende og se når du får den i hus, regner med at vi får se bilde?

Klem Line

helen og gutta | 9. oktober 2010 kl. 20:13

knalltøff vedkurv/vedholder. så heldig du er som har fått noen til å lage den til deg

Bekka | 10. oktober 2010 kl. 15:33

Så stilig den ble - veldig kul måte å oppbevare veden på :)
Nyt resten av søndagen!
Klem fra Bekka

pensjonat frua | 10. oktober 2010 kl. 19:21

Den var lur og så kult !!!!!

Anonym | 21. november 2011 kl. 07:39

Hei!
Glimrende vedholder! Akkurat hva jeg er på jakt etter :)
Men si meg; hvordan ser bunnen ut? Står den av seg selv, eller er det bare en ramme som blir holdt oppe av vekten til vedkubbene?
Og du? Jeg blir også lykkelig av hvitt ;)

Hilsen Joanna

Legg inn en kommentar