Bare bittelittstressa for morgendagen:)



Imorgen får jeg besøk av en journalist og en fotograf som skal lage en boligreportasje fra hjemmet vårt! Det er utrolig gøy, men veldig skremmende også.
Hjernen min har jobbet på høyspreng den siste uken og det er så masse jeg har hatt lyst til å gjøre. Men tiden strekker ikke til! Så nå tror jeg at jeg bare må innse at slik blir det og slik ser det ut!

Så i kveld blir det boligstyling på høyt plan her! Kommer tilbake i morgen for å fortelle hvordan det gikk!!

Ha en strålende Onsdag alle sammen!

4 kommentarer:

helen og gutta | 17. november 2010 kl. 11:40

dette høres kjempegøy ut men forstår også at det er litt nervepirrende, gleder meg til å se og lese alt om det

blåklokke | 17. november 2010 kl. 11:49

LYKKE TIL MED MORGENDAGEN:)
DETTE GÅR BRA:)))

Fru Glitters Hus | 17. november 2010 kl. 12:52

Så Spennende . Blir jo kjemp spennende med bolig blad på besøk, gleder meg til å se:-)

Klem

Martilie | 17. november 2010 kl. 19:10

Kjempespennende!! Skjønner du er litt "på tuppa" :) Men det kommer til å gå sååå bra! lekkert hos deg, så det går av seg selv!

Masse lykke til i morgen!

Klem fra Tove

Legg inn en kommentar