De bare datt ned i fanget på meg..



Disse søte små og røde nissene datt bare ned i fanget mitt i går. Ikke lett for dem og vite at jeg egentlig bare skal pynte med hvitt og sølv til jul! Men jeg måtte kapitulere da jeg så dem, nisser fra Maileg er jo finere enn vanlige nisser! Også kan jo Annabell leke med dem:) Så med den gode unnskyldningen så fikk de være med meg hjem! Og nå er det blitt litt mer rød jul på kjøkkenet!

I dag er det planer om husvask, henge opp lys i vinduene samt bake pepperkakehus ( kremt, sette sammen et ferdig pepperkakesett er vel mer riktig )

Ha en strålende Lørdag!

5 kommentarer:

Landlige Hjem | 27. november 2010 kl. 11:37

Nydelige nisser!!♥
Her er det også planer, lys, pynting og en liten tur ut i skogen, må ha litt grønt ute og inne ;))
Ååå som jeg nyyyter av disse herlige dager!!♥
Dette må være den beste høytiden av de alle ,))
Kos deg masse med pepperkakehusbygging og vask & doning♥
Førjulslemmer fra meg,
Anki

Heims lille verdenshjørne | 27. november 2010 kl. 15:14

HAHAH! Morsomt:) Utspekulerte nisse, men veldig søte:D

Ønsker deg en kjempefin lørdagkveld!

helen og gutta | 27. november 2010 kl. 21:50

kjenner til det med å ville pynte til jul i bestemte farver, det blir ikke alltid som man hadde håpet hihihi. Jeg som hadde håpet å pynte treet i hvitt og sølv, og overraske guttene om morningen men de har allerede ymtet frempå at de gleder seg til å pynte treet. Det blir nok ikke helt som jeg hadde forventet er jeg redd hihihi

Rakel | 28. november 2010 kl. 20:30

Nydelege nissar:) eg ønsker meg nisser frå maileg til jul:)
Masse fint i hyllene dine.
Klem, Rakel

manuela | 7. desember 2010 kl. 20:08

det var litt småfrekt! hihi,men fint med litt farge og, de var jo tøffe da!

Legg inn en kommentar