Den nye vedholderen..


Husker dere at jeg tidligere viste frem en vedholder lik denne fra leverandøren Kvist?
Jeg syntes at den var litt vel drøy i pris så min mann tok kontakt med guttene på E.K Mekaniske as i Oslo og hørte om de kunne gjøre jobben for oss. De var kjempedyktige og leverte raskt denne utrolig kule vedholderen.



Og den passer jo helt perfekt inn ettersom den er i stål og ikke minst på den måten deltar med å gi huset enda flere industri detaljer!

Også kan jeg røpe en liten hemmelighet! Denne måneden får vi besøk av fotograf og journalist som skal lage en liten boligreportasje hos oss:) Kjempegøy og utrolig spennende!!!


18 kommentarer:

Tindrande Auge | 4. november 2010 kl. 15:00

Lekker! Nydelig peis dere har også!

Så gøy å få besøk av journalist ;)Det er det ikke alle som får! Ha en strålende dag videre!

små og store drømmer | 4. november 2010 kl. 16:27

Utrolig fint utseende på peisen deres.
Heldige dere!
Gleder meg til å se reportasjen når den kommer på trykk.
Lukke til :) :)

Saga | 4. november 2010 kl. 17:47

Den ble flott! :-)
Spent på reportasjen! Høres spennende ut!

Beate | 4. november 2010 kl. 19:07

kuuul! så spennende med reportasje da!

ønsker deg en fin kveld

klem beate

Piulfen | 4. november 2010 kl. 19:10

Smart å få noen til å lage en lignende vedholder, var super fin. Og så gøy med boligrepotasje.

Heims lille verdenshjørne | 4. november 2010 kl. 19:22

Den ble jo kjempe fin:D

Ønsker deg en herlig torsdagkveld:D

helen og gutta | 4. november 2010 kl. 20:59

den var utrolig stilig, hadde sklidd rett inn her hjemme i stuen

The Créme House | 5. november 2010 kl. 02:00

Hei! Ser frem til å treffe deg på bloggtreff i kveld! Klem fra Gro

Anonym | 5. november 2010 kl. 14:00

Fantstisk og elegant. Flotte råmaterialer som spiller rafinert sammen. Rene, pene og skjøre glass overflater mot flott ,hardt og tøft stål!!!!

Landlige Hjem | 6. november 2010 kl. 10:08

Så lekker!!! ;))
Så spennende med reportasje, skal følge med!♥
Tuuusen takk for i går, det var jo bare SÅ KOSELIG og så moro!!
For en flott gjeng!!♥
Håper vi ses igjen ;))
Nyt dagen og helgen ,))
Klem fra meg,
Anki

Martilie | 6. november 2010 kl. 12:15

Takk for igår, masse latter, kos og kjempevellykka :) Herlig gjeng!

Nydelig peis og vedholder!! Jeg skal lese mere senere, dagen idag er forbeholdt datteren med bronkitt og feber..

Ha en super helg!

Klemmer fra Tove

Stines landstil | 6. november 2010 kl. 20:07

Hei hei.
Tusen takk for i går, det var så koselig å bli kjent med deg og de andre jentene.
Gleder meg allerede til neste treff, håper vi sees igjen da.

Så moro med reportasje, gleder meg til å se den.

Ha en fortsatt fin lørdagskveld.

Klem fra Stine

Jeanette | 6. november 2010 kl. 21:12

Hei på deg! takk for en kjempe koselig kveld i går. morro med en så flott jentegjeng med samme interesse... håper vi møtes på neste treff også!

Ha en strålende kveld videre:-)

klem fra Jeanette

Anette Willemine | 7. november 2010 kl. 13:42

Heisan! Takk for sist! Kjempekoselig å møte deg på fredag! Latter og skravling om interiør er en flott kombinasjon! Håper vi treffes igjen!

Überlekker peis og vedstativ! Så utrolig gøy med reportasje fra huset deres. Dette blir spennende. Gleder meg til se! :o)
Jeg har hatt to reportasjer fra to ulike hus vi har bodd i. Det er litt styrete i forkant, men morsomt når man er ferdig og det kommer på trykk! :o)

Ønsker deg og dine en glad søndag!

Klem,
Anette Willemine

CamillasVilla | 7. november 2010 kl. 16:18

Heisann!
Takk for en veldig hyggelig kveld på fredag, fint å få et ansikt på bloggen! :) Dette må vi få til flere ganger!!
Leeeekker peis og kul vedholder du har, den var jo rett og slett genial!!

Håper du har en fin søndag!

Klem Camilla :)

Jeanette | 14. november 2010 kl. 05:48

Hei hei!! Må bare stille et spm....På bloggtreffet snakket du noe om et sted du hadde sett en slags tau som mna hadde hengt julekort på osv...hvis jeg ikke husker feil...kanskje litt dårlig forklart...men hvis du skjønner hva jeg mener, husker du hvor du hadde sett dette hen???

klem Jeanette

Anonym | 16. september 2012 kl. 22:32

Hei. Virkelig nydelige bikder! Jeg lurte på om jeg kunne spørre hvor du har fått tak i den vakre peisen? Er den murt eller bygd med komponenter? Har sett på ulike peiser hos Nordpeis som er liknende, men de er mye lavere. Hadde blitt superhappy for svar, får en "peismann" hit på tirsdag :)

Glad i hvitt | 16. september 2012 kl. 23:44

Hei! Innsatsen til peisen er fra Nordpeis. Selve innsatsen har vi bygd selv med aluminiums stendere og gips plater fra Gyproc. Selve peisen har vi kledd med diamant glass fra brødrene Bøckman. Håper du finner den peisen du ønsker deg:) Hilsen Eli Anna

Legg inn en kommentar