En herlig søndags vinter morgen



Spisestuen slik den ser ut i dag, en herlig søndag morgen med fint lys fra all snøen som falt i går. Jeg har en ludde som henger på Annabell sin tripp trapp stol, men jeg lurer på om det hadde vært fint og ha ludder på alle stolene. Jeg tror det hadde blitt veldig koselig og hvertfall til jul:) Å som jeg gleder meg til jul, mest til å henge opp lysene i vinduet!




Liljer er mine absolutt favoritt blomster uansett årsstid. Den fine samlingen med glass, bla en krukke til å ha oliven i og flasker til olje og balsamico kjøpte jeg på Riviera Maison i drammen da vi hadde bloggtreff!

15 kommentarer:

Fru R. | 21. november 2010 kl. 11:38

Så koselig fat du har laget, her ble jeg inspirert. Skal titte nærmere her inne hos deg. Første gang jeg er innom denne bloggen :-)))

bea-cici | 21. november 2010 kl. 11:42

hei!
hva heter hvitfargen du har brukt på panelen i stua?
du må gjerne legge igjen svar på bloggen min;)
klem bea-cici

bea-cici | 21. november 2010 kl. 12:16

hei! det var akk den jeg trudde det var ;) har selv bestemt meg for den fargen ;)
takk for tlbakemelding.
ha en fortsatt fin søndag
klem bea-cici

Elin | 21. november 2010 kl. 12:49

Koselig:)
Hvor har dere kjøpt spisestolene? Husker du hva de heter?

glad i hvitt | 21. november 2010 kl. 13:46

Hei Elin! både spisestuen og stolene har vi kjøpt på møbelringen. Vet ikke helt hva de heter men de er utrolig komfortable! Når vi har besøk, så blir vi bare sittende her:)

Emmas utsikt | 21. november 2010 kl. 15:34

Ja liljer er veldig vakre, men jeg reagerer så på duften. Så dessverre kan jeg ikke ha de selv. :)

små og store drømmer | 21. november 2010 kl. 17:44

Igjen: Jeg eeeelsker peisen deres :)

Siljes Hobbyrom | 21. november 2010 kl. 18:42

Så koselig!

Lekker spisestue ♥

helen og gutta | 21. november 2010 kl. 19:47

kjempekoselig spisestue og lekkert pyntet fat. takk for koselig mld inne hos meg, kjempekos. KLem Helen

Anonym | 22. november 2010 kl. 08:28

Hei!
Veldig fine bilder av et utrolig lekkert hjem!:)
Ser du har hvit tripp-trapp-stol, har du kjøpt den hvit eller malt den selv? Lurer på om jeg har lest et innlegg hos deg om dette før, men kan ikke finne det igjen. Hvis du har malt den, hvordan gikk du frem og hva slags maling brukte du?
Hilsen Sissel

glad i hvitt | 22. november 2010 kl. 09:53

Hei Sissel!
Jeg fikk tripp trapp stolen av mamma og da var den i en herlig mørke grønn farge. Jeg malte den med hvit oljemaling med glans. Jeg skulle selvfølgelig ha pusset den litt først men utålmodig som jeg er så ble ikke det noe av, så det anbefaler jeg deg å gjøre! Også angrer jeg på at jeg ikke malte med mye høyere glans da det ville vært finere, pluss at den ville være lettere å holde ren! Sånn, håper du fikk noen tips hvertfall:)

Anonym | 22. november 2010 kl. 17:43

Takk for svar! Må si det frister veldig å male vår stol. Den er i lakket furu, min fra når jeg var liten. Men vil ikke malingen skrape av når du skal justere høyden på stolen?
Hilsen Sissel

Piulfen | 22. november 2010 kl. 20:39

Så fine stue du har. Liker så godt spisestuestolene dine. Liljer er jo bare så fine blomster og så lukter de så godt.

Anonym | 23. november 2010 kl. 10:15

ludder.......... knis,

Anonym | 12. desember 2012 kl. 21:55

Hei.Jeg synes peisen deres er utrolig stilig. Er det lov å spør hvilket merke det er og hvor dere har kjøpt den?

Legg inn en kommentar