Lyset på mamma!



Denne fine lyslenken fikk jeg tak i på butikken Hansen og co i Kristianssand. Denne butikken har absolutt alt som en interiørblogger kan drømme om:)

Annabell synes at mørket er litt skummelt for tiden og vil helst ha lyset på når hun legger seg. Men, hun var enig med mammaen sin om at dette lyset var kjempekoselig! Hun var selvfølgelig med på å henge den opp!

Nå er det snart lov og henge opp julepynten. Vel, jeg ser jo at noen snart er ferdige:) Hos oss blir pynten hentet opp på fredag også bruker jeg litt tid og flere dager på å henge opp litt og litt! Gleder meg:)

Ha en flott vinterdag!

12 kommentarer:

KATRINES INTERIØR | 25. november 2010 kl. 13:14

Nydelig lyslenke! Og ja, den butikken har alt! :) Jeg som er fra sørlandet har vært innom den et par ganger ;) Ha en kjempefin dag!

Nina B. | 25. november 2010 kl. 13:49

Så koselig, og akkuratt nok lys til at en kan sove med det.

Var innom den butikken jeg og i høstferien...turte ikke ta turen ned i underetg. engang...huff. He he ;)

Ha en super dag videre!

Fossestua | 25. november 2010 kl. 17:42

Kjempefin lyslenke :)
Klem fra LIse

Martilie | 25. november 2010 kl. 19:12

Nydelig - lyslenker er bare sååå lekkert! Blir så flott lys og god stemning!

Flott fra spoisestuen din også, og lekre krukker/flasker :)

Ha en flott kveld!

Klem fra Tove

Siljes Hobbyrom | 25. november 2010 kl. 19:20

Så fin!!
Hansen og co er en flott butikk ;))

Klemmer

June | 25. november 2010 kl. 22:10

Hei:) Så fine lyslenka! Her har d og blitt hengt opp lyslenker på guttane sine rom, så lyse så fint når di sovne, e jo superkoseligt! Glede meg og t å henta heim julepynten å få den på plass, mn d blir nok isje denne helgå;)
klem fra meg:)

jeanette | 7. januar 2011 kl. 21:29

Kjempe fin lyslenke! nydelig prinsesse rom! lommer snart innom deg igjen!

velkommen til besøk hos meg også!

klem klem

Trine - Franske drømmer | 7. januar 2011 kl. 21:53

Så nydelig jenterom!!
Lyslenka er jo helskjønn der den henger-
skjønner godt at frøkna er fornøyd ;)

Du har en kjempefin blogg- gleder meg til å se mer til deg!

Stor klem

Camilla Jin | 7. januar 2011 kl. 22:11

Herlig jenterom! Suger til meg inspirasjon her nå! Vårt jenterom er ikke ferdig, og absolutt ikke klart for offentliggjøring;)

Ha en fin kveld!

klem, camilla jin

SsSsS | 9. januar 2011 kl. 17:40

Herlig rom - og kjempeinspirerende blogg :)

Anette {foreldremanualen} | 9. januar 2011 kl. 18:32

Kjempefint! ;)

Fra huset i svingen | 11. januar 2011 kl. 12:26

Så fint :-D

Lykke til i konkurransen!

Klem Karianne

Legg inn en kommentar