Vinterkos i stua..



Vinter eller høst? Jeg skriver vinter da det virkelig kjennes sånn ut! -8 i natt mener jeg kan stå for å være en vinternatt! Dette bildet er tatt i går når vi koste oss med god film i sofaen og fyr på peisen, skikkelig god følelse! Ble litt veldig varmt til slutt med både varmepumep og fyr i peisen:)

På kvelden var vi på konsert i Sandvika. Hjertefred heter arrangementet og er til minne om våre kjære som vi har mistet. En kveld med lys, varme og masse kjærlighet. En flott, rørende og minnerik opplevelse!

Jeg var også på Bloggtreff for aller første gang på Fredagskvelden i Drammen. Jeg må innrømme at jeg var litt små nervøs da jeg ikke kjente noen. Men kvelden var så utrolig koselig og jeg gleder meg masse masse til neste gang vi ses!


8 kommentarer:

Tove `blogg verden | 8. november 2010 kl. 19:47

Nydelig bilde av stua di!!! Hærlig med vedfyring!!!
Høres kjempekoselig ut med blogg treff da!! Heldig som har mange bloggere i nærheten!!
Klem Tove

helen og gutta | 8. november 2010 kl. 21:12

kjempeflott bilde av stuen din, utrolig koselig liten krok du har der. Her fyrer vi i ovnen vi også, det er virkelig iskaldt ute men skikkelig koselig alikevel.

små og store drømmer | 8. november 2010 kl. 21:23

koselig bilde :)

Anita S Home and Wine | 8. november 2010 kl. 22:21

flott med slike kosekvelder
stilig bilde

Martilie | 8. november 2010 kl. 23:03

Så koselig hos deg, lekker peis! :)

Høres ut som en flott kveld med konsert og sofakos.. Nå er det virkelig tiden for å nyte innetilværelsen med fyr i peisen og mengder av lys.. Passer meg ypperlig :)

Ønsker deg en flott mandagskveld!

Klem fra Tove
(som definitivt delar også på neste treff :o)

Elisabeths Borg | 9. november 2010 kl. 07:23

Så flott du har det i stuen:-)

Villa von Krogh | 9. november 2010 kl. 09:43

Takk for fine tips!
Så du er i gang med det du også ja... :) Gøy, men herremin så slitsomt! Her i huset var maleren og malte lister mens de damnene var her. Kan tro jeg pisket han. Stakkars mann. :) Haha...

Mitt tips er å gjøre det så klart som du kan selv, slik at de ikke fyller på med masse du kanskje ikke liker så godt. I mitt tilfelle hadde de med seg bare lekre ting som jeg elsket. Heldig! :)

Hvem kommer til deg? Det var Harriet Bjørnson Lampe og Inger Mette Kostveit som var hos meg. Kjempeflinke!

Lena Marie | 12. november 2010 kl. 20:04

Så utrolig fin blogg du har! Herlige bilder av et vakkert hjem!:)

Må legge meg til som følger jeg;)

Håper du får en fin helg!

Legg inn en kommentar