Årets juletre..



På mandag så koste vi oss med å pynte årets juletre. Det er så utrolig koselig og det gir et fantastisk varmt lys i stuen!
Vårt juletre er av plastikk så det vil holde seg fint til langt over nyttår:)

Jeg har sett at mange har satt juletreet i korger, bøtter og div potter. Det er kjempefint så derfor fant jeg frem en av mine hvite sink potter. Problemet var bare, hvordan skal vi få det til å stå i potten? Ideene mine var mange, oasis, isopor og støping var en av mine ideer!
Så jeg ble en smule oppgitt over meg selv da min mann foreslo og rett og slett bare sette det ned i potta med juletrefoten på:) Noen ganger så er løsningen tydeligvis å tenke så lettvint som mulig, eller kanskje bare tenke i det hele tatt:)

Annabell har pyntet med sin maileg pynt i bunnen av treet og er kjempefornøyd med sin innsats:)




Juletre pynten er i hvitt og sølv. Det kommer nok litt mer pynt på frem mot jul da jeg synes at jo mer julepynt på treet jo finere!

Ha en flott Onsdag alle sammen og takk for alle fine kommentarer jeg får av dere!

8 kommentarer:

Fru Glitters Hus | 8. desember 2010 kl. 12:31

Treet var nydeli pyntet. Ble veldig flott med den sink bøtten under.

Klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne | 8. desember 2010 kl. 12:56

Kjempefint!☺
Har ei slik sink tønne eg og som eg tenkte eg skulle prøve å sette juletreet i-viss min kjære går med på det☺ Må bearbeide han litt....☺

Ha ein fin dag☺

Klem M♥

Alfasinteriør | 8. desember 2010 kl. 13:22

Wow. så flott juletre..Nå fikk jeg skikkelig julestemning. Her i huset kommer ikke juletreet opp før lillejuleaften, men må si jeg fikk lyst å få det i hus nå som jeg så dette innlegget. Nydelig.
Ha en super dag.
Klem Alfa

sarahhelland | 8. desember 2010 kl. 18:06

Hei=)

Denne bloggen har nå blitt en link på min blogg!
Jeg digger stilen din , og alle de koselige inleggene du skriver. Det var jammen bra at jeg plutselig oppdaget "gla i hvitt". Her finner jeg både gleder og inspirasjoner!

Ha en fin onsdagskveld.
Mvh Fru Helland.

Stines landstil | 10. desember 2010 kl. 21:51

Så utrolig fint juletreet deres er :)

Og så glad jeg ble når jeg så at du hadde plastikk juletre :)
Jeg har kikket og kikket på blogger, men bare funnet ekte trær. Men jeg dristet meg ut og kjøpte kunstig tre i dag.
Er jo så mye mere lettvint, og så blir det faktisk mye penere enn de ekte, pynten henger på plass liksom, der den skal være. Vår pynt pleide å ligge på gulvet, etterhvert som barnålene falt av.

Nå gleder jeg meg til å pynte vårt tre.
Klem Stine.

Anonym | 2. november 2011 kl. 23:18

Hei. Hvor har du kjøpt juletret ditt? Har sett på i forskjellige butikker, og kvaliteten (og prisen!) er veldig varierende. Noen tips?

Glad i hvitt | 5. november 2011 kl. 00:03

Hei hei Anonym! Det er sååå utrolig lenge siden jeg kjøpte de, men jeg tror faktisk at dte var på clas ohlson av alle ting, ikke var det dyrt heller! Men det er ikke så veldig fint når en tar av all pynten! Håper du finner et du liker!

Sandra | 2. oktober 2012 kl. 14:37

Hei

Kom over denne bloggen og så litt i arkivet. Den sinkbøtten var veldig fin. Hvor er den kjøpt? og hvor stor er den?

Hilsen Sandra

Legg inn en kommentar