Dekket bord..



Her er bordet dekket til julefrokost. Enkle hvite brikker i skinn som jeg har fått av mamma. Bordet er pyntet med julerose, avkuttede amaryllis i en glass vase og te lys i gamle sandkakeformer som jeg har fått av svigerfar.




Og bordet pyntet til julemiddag med hvit duk, vårt hvite platinum servise og dekketallerkner i glass. Bordet er enkelt pyntet da det må være plass til alle fat med mat.

Gleder meg til å pynte nyttårsbordet. Da skal det være buffe på kjøkkenøya og da kan bordet bugne av alle mulige kreasjoner og fri fantasi:)

3 kommentarer:

åshilds villa | 28. desember 2010 kl. 21:40

nydeli lysekrone og spisekrok.ønsker deg en fin romjul videre.klemmer fra åshild

små og store drømmer | 28. desember 2010 kl. 23:56

Herlige bord. Gleder meg til å se nyttårsbordet ditt :)

Supersnuppa | 9. januar 2011 kl. 22:31

Rålekre bord!
Det er vanskelig det der med å dekke bord når maten skal fram. Da får en ikke plass til pynten... Hmm... Jeg synes selv at mitt julekveldsbord ble litt tamt. Menmen...

Fin blogg og lekre bilder!

Legg inn en kommentar