Godt Nyttår til alle dere søte mennesker!




Tusen takk til alle dere søte bloggere og alle dere som titter innom bloggen min! Dere har gjort året 2010 til et fantastisk år. Det å blogge gir så utrolig mye, bekjentskap med herlige personer, masse inspirasjon, ideer og ikke minst hyggelige kommentarer på at det jeg gjør faktisk kan inspirere dere også:)

Nå er bordet dekket til selsskap med gode venner. I kveld er det tapas bord og da kunne jeg utfolde meg litt mer på pynting av nyttårsbord, elsker å dekke til selsskap!
Dekketallerkner i glass og vårt hvite platinum servise. Glass fra blåklokke serien som mamma har samlet på til meg.
På tallerknen er det pyntet med lys som henger fast, fant ideen hos jeanette med bloggen "jeanettes kreative utbrudd". Serviettene er bundet med hvit sløyfe og har fått et hjerte i tre som pynt. Og te lys i svigerfar sine gamle sand kake former!

Ha en fantastisk kveld alle dere søte der ute, og riktig godt nyttår!

4 kommentarer:

Martilie | 31. desember 2010 kl. 18:43

Lekkert dekket bord!

Kjempekos å møte deg på bloggtreff :)
Takk for inspirasjon og koselige kommentarer. Gleder meg til å følge med videre i 2011 :)

♥ GODT NYTT ÅR! ♥

Nyttårsklem fra Tove

Anonym | 31. desember 2010 kl. 19:49

Godt nytt år!! :)

Du har en kjempe fin blogg.
Kan jeg spørre hvor lysekronen over spisebordet ditt er kjøpt? Den er såå fin! Er på leting etter en sånn! :)

Lenemora | 1. januar 2011 kl. 15:56

Hei!
Vil bare takke for alle de inspirerende bildene/innleggene du har lagt ut i det året som har gått, takk for at du blogger!
Ønsker deg og dine et godt nytt år 2011, måtte det nye året bringe frem det beste for dere!

Klem Lenemora

CamillasVilla | 2. januar 2011 kl. 20:40

Superlekkert dekket bord, liker akkurat det samme...glass, hvitt og sølv... ♥

Ønsker deg et riktig Godt Nytt År, måtte det bringe bare hell og lykke!! :)

Klem Camilla :)

Legg inn en kommentar