Jul ved spiseplassen



Jeg har lenge hatt lyst til å gjøre noe med spiseplassen vår. Og da spesielt stolene som helst burde ha vært hvite Tolix stoler:) Jeg er veldig glad i de stolene vi har, da de er helt utrolig behagelige å sitte i i flere timer.

Så derfor gikk turen til Ikea og 6 nye hvite saue ludde ble med i handlekorgen! Jeg er kjempefornøyd da spisekroken ble kjempekoselig og mye mye lunere. Nå gleder jeg meg til å dekke julebordet til selskap.

Nå skal jeg titte litt inne hos dere og få masse ny inspirasjon, gleder meg! Takk for alle hyggelige kommentarer og ikke minst velkommen til alle nye følger:)

8 kommentarer:

Saga | 13. desember 2010 kl. 19:56

Det gjorde seg virkelig med de skinnene:-)

MaritParit | 13. desember 2010 kl. 20:07

så lurt å ta sauefeller over stolene! Tror jammen jeg må vurdere å gjøre noe av det samme. har samme spisebordet som deg forresten.
du har en fin blogg som det er spennende og inspirerende å følge :) jeg har laget en "hvit vegg" i stua, tenker litt på deg når jeg ser på den ;)

helen og gutta | 13. desember 2010 kl. 20:36

at så lite kan gjøre så mye, lekkert

Ruter & Hjerter | 13. desember 2010 kl. 21:13

For en Fantastisk spiseplass! Falt rett og slett pladask! Det var så rent og ryddig samtidig så elegant! Dette kan du:)

Martilie | 13. desember 2010 kl. 21:45

Lekkert med skinnene, ble kjempkoselig og lunt.

Jeg elsker ludder og hvite puter og skinn i tibetlam, de er bare såå myke..

Spiseplassen er nydelig - og deilig å ha den klar for julens selskapeligheter..

Klem fra Tove

Nina B. | 14. desember 2010 kl. 11:17

Så koselig, er nok en fornøyelse å sitte i de stolene! (i forhold til Tolix, som jeg hører at slettes ikke er gode å sitte lenge på).

Koselige juleinnlegg under her også. Ikke så mye som har kommet opp hos oss enda, men det kommer vel, litt etter litt ;)

Anonym | 14. desember 2010 kl. 21:26

Så koselig blogg du har, og spiseplass:)
Hvor har du fått tak i de flotte skapene på veggen? :)

glad i hvitt | 17. desember 2010 kl. 01:48

Hei! De skapene fikk jeg tak i på MOLS på sandvika storsenter. Tror det er I.B Laursen men er ikke helt sikker:)

Legg inn en kommentar