Julekortet..



Det er ikke alltid like lett og få tatt disse bildene til julekortet, og da spes når mamma vil gjøre det tidlig på morgenen når lyset er finest i stuen:) Det ble masse fine og mange rare bilder, men nå er julekortene hvertfall på vei i posten! Kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke gjør dette i November, istedefor og haste ned til posthuset samtidlig som man ringer alle de som man mangler adressen på:)

Nå er klokken snart 01 30 og jeg har hatt veninner på marsipan juleverksted, koselig og kreativt kan du si! mye man kan lage av marsipan! Også har jeg utnyttet at mann er borte og barn sover og har fått pakket inn alle pakkene ( utenom de jeg mangler da selvsagt :)

Ha en flott Lørdag alle sammen og husk og kose seg!!!

3 kommentarer:

Cosmos | 18. desember 2010 kl. 04:56

Ikke alltid lett med disse bildene
Høres ut som du ligger godt an til jul
ikke fullt så klar her.. men nå skal jeg utnytte disse siste dagene, så går det nok

God lørdag til deg også

livet på kvasseberget | 18. desember 2010 kl. 07:12

nei skal ikke være lett det der.. hehe.
tror det er første gang jeg er innom bloggen din og liker den veldig godt:)

ha en fin helg!

klem fra kine

Landlige Hjem | 18. desember 2010 kl. 10:57

Ikke lett nei ,)) Godt det gikk bra ,))

Jeg ønsker deg av hjerte alle de gode ting♥
Nyt av julen & dens poesi, dufter & av harmoni
Å tenk om litt vi pakker opp av hjertens glede
- alt det skjønne julen har å gi!!
Varme juleklemmer jeg sender deg fra meg, Anki
♥GOD JUL♥

Legg inn en kommentar