Pakkekalenderen



Jeg er litt sent ute med å vise bilder av prinsessa sin pakkekalender i år. Men den er helt lik som i fjor, bare hvit tråd fremfor sølv! Den henger i trappeoppgangen på samme spiker som i fjor, fikk liksom aldri fjernet dem!




Jeg kjøpte den på Mols på sandvika storsenter i fjor og liker den veldig godt! Jeg har ikke fått blogget på en stund da kameraet har vært borte. Men nå er det tilbake og det er jeg også. Vi koser oss masse hjemme om dagen og pynter litt og litt! Planen var og få på utebelysningen i kveld, men det er jo helt umenneskelig kaldt! Så jeg tror jeg heller blir liggende her på sofaen under teppet og koser meg... Hvertfall frem til jeg skal på jobb i natt!

Ha en koselig fredags kveld alle sammen!

5 kommentarer:

Li/Småtingene | 3. desember 2010 kl. 20:24

Kjempesøt pakkekalender!
Enkel og hvit - stilig!

Alfasinteriør | 3. desember 2010 kl. 20:38

Koselig pakkekalender. Mye flotte julebilder her inne hos deg.
Ha en super helg.
Juleklem Alfa

Fossestua | 4. desember 2010 kl. 11:23

Kjempetøff adventskalender :)Passet perfekt der i trappeoppgangen deres :)
Klem fra Lise

mammaKine | 4. desember 2010 kl. 12:22

Kjempefin adventskalender. Og så lekkert det ser ut hos dere. Ha en fin lørdag.
Klem fra Kine :-)

Heims lille verdenshjørne | 4. desember 2010 kl. 16:19

Kjempesøt kalender:D

Ønsker deg en herlig lørdag!

Legg inn en kommentar