Året som gikk del 1

April


Da var det på tide med en oppsummering av bloggåret hos meg også! Jeg mangler bilder fra Januar og februar da de er på en annen harddisk. Så da begynner vi med April hvor jeg lengter etter våren. Dette viser seg i at jeg pynter med litt lyse og duse farger i stuen.



Kjøkkenet får også en liten oppfriskning i vårlige kjøkkenhåndklær og grytekluter.

Mars


Og nå oppdager jeg at jeg ikke kan rekkefølgen på månedene, men siden jeg innrømmer det her så gidder jeg ikke å laste alt opp på nytt:) Uansett, vi kommer hjem fra en herlig sydentur og oppdager at snøen nesten er borte og at vårsol og blomster titter frem!

Jeg fyller 30 år og blir den stolte eier av en hvit mac og et speilrefleks kamera og alt ligger til rette for masse flott blogging fremover!


Mai


Jeg planter litt i hagen. Vintergrønne planter og stemorsblomster som tåler de fremdeles litt kalde nettene. Sommeren kommer snart!

1 kommentarer:

pepperkverna | 6. januar 2011 kl. 22:08

Koselig med tilbakeblikk! Hege

Legg inn en kommentar