Året som gikk, del 2

Juni


Hele dette innlegget er bare bilder fra Juni måned. Den aller beste måneden, masse sol og masse glede over at sommeren nettopp har slått ut i full blomst og det er flere måneder med sol og opplevelser i vente:)

Jeg fant denne retro kelloggs boksen på Kiwi for hele 25 kr. Og jeg ble deretter den heldige eier av boksen i 5 forskjellige farger og motiv. De pryder nå skuffene mine hvor de inneholder kaffe, ris, pasta osv.



Endelig kan Annabell flytte inn i lekehuset sitt igjen. Jeg henger opp de søte rosa gardiene, lager til en liten sofa av en madrass og et fint GG teppe. HUn får også en vimpelrekke og masse fint servise som trengs til alle kake og kaffebesøkene hun skal ha.



Vinduet blir pyntet med pelargonier ( lengte...) og pastellfarger settes inn i hyllene.



Våre nye hagemøbler ( 30 års gave fra mine foreldre ) blir innviet med St hans fest i hagen. Vi nyter sommerdagene og gleder oss masse til feriedager og sørlandet!

7 kommentarer:

Nina B. | 7. januar 2011 kl. 13:29

Så koselig med gjensynsbilder.
Er jo det som er noe av det gode om vinteren, å ha vår/sommer å se frem til ☺

Anette Willemine | 7. januar 2011 kl. 16:53

Vakkert gjensyn! Dukkestuen er jo bare skjønn!

Å se bilder av vår og sommer er en påminnelse om at vi er på den rette siden av jul! :)

Ønsker deg et flott nytt år! Må det bli slik du drømmer om!

Klem,
AW

Neet | 14. januar 2011 kl. 05:23

Hei!!

For en utrolig fin blogg du har! Har kikket gjennom litt av den, og finner mye inspirasjon! Eg er veldig kvit eg også;) Eg holder på å innrede mi nye leilighet, og leter etter spesielle ideer overalt. Kjekt å se her inne hos deg!! Gleder meg til å følge deg videre:)

Emmas utsikt | 18. januar 2011 kl. 13:18

Nydelige bokser. Ønsker vi hadde plass til lekehus i hagen vår!

:)

helen og gutta | 19. januar 2011 kl. 21:04

de boksene er så skjønne, jeg har selv 2 av dem.

herlige sommerbilder du viser,

Anonym | 8. mars 2013 kl. 16:06

Hvor er hagemøblene kjøpt? Var jo så fint

Glad i hvitt | 8. mars 2013 kl. 18:10

Hei anonym! Hagemøblene er kjøpt på smart club på slependen for ca 3 år siden. De har de samme eller noe liknende på plantasjen har jeg sett! :)

Legg inn en kommentar