Julepynt ned og sommerklær opp!



Gangen har blitt frisket opp med litt grå farger. Jeg fant denne går filleryen og de gråstripete putene på Åhlens til en grei pris og syntes at de fortjente og få lov til å pynte opp gangen vår litt:)




I dag forsvinner all julepynten og huset føles veldig veldig tomt! Hvor ble den koselige stuen min av? Det hjelper nok og handle inn litt nye blomster og evt litt nye puter til sofaen.
Men det er det ingen vits i akkurat nå, fordi vi skal til Thailand om få dager!
Så det er litt av en lykkefølelse og bære ned julepynten i boden og ta med seg sommerklærne opp:) Gleder meg!

8 kommentarer:

Nina B. | 5. januar 2011 kl. 14:56

Å heldige dere! En Thailandstur høres fantastisk ut ☺

Fint det ble i gangen med ny rye og puter.
God tur, og KOS dere!
Nina

Tindrande Auge | 5. januar 2011 kl. 15:08

Kjempe fint ble det i gangen med nytt teppe ;) Og fy søren så heldig dere er som skal til Thailand!! kose dere MASSE! :D Klemmer fra Nina

Fru R. | 5. januar 2011 kl. 15:31

Heia
Måtte vise gangen til min mann, så herlig lyst og fint...hvordan få inn en benk i våre smale gang...!
Thailand høres topp ut, har aldri vært der, men en gang håper jeg jo selvfølgelig at jeg kan få oppleve det. Litt lang flyreise for meg med en svært dårlig rygg.
Ha en skikkelig god tur.
Klem fra Mette

det hvite hjerte | 5. januar 2011 kl. 16:07

Åh, det hørtes frisetende ut nå ...!
Min mamma er i Thailand i enda noen uker
til får brunere og brunere mormor bilder
på mms hver dag *smiler*

Slik rye vil jeg også gjerne fiffe opp med
hos oss går det i hvitt, grått og rosa ...!

God ferie, kommer til å savne bloggen din
mens du er på ferie ...!

klem til deg

I`Døsset | 5. januar 2011 kl. 16:34

Lekker rye. Nå ble jeg gådig misunnelig, Thailand, har ikke bestilt der i år, men nesten så jeg angrer her i dette snø & slaps kaoset på øya. Bare gled deg, det blir fantastisk, lover deg. God tur

Elisabeths verden | 5. januar 2011 kl. 17:53

Thailand, ja. Kikker ut vinduet her i Hokksund, hvor det snør og kan godt drømme meg til varmere strøk. Håper dere får en nydelig tur!

helen og gutta | 5. januar 2011 kl. 21:26

Julen er over også her i huset, men jeg er ikke like heldig som deg som kan ta frem sommerklærne hehe. Thailand høres helt fantastisk ut.

Solstrålå | 6. januar 2011 kl. 20:43

Ja,nå er det punktom,finale!!
Deilige bilder fra gangen din!
Kjempefint!
Ha en fin kveld!
Goe klem fra Sol

Legg inn en kommentar