Litt kos med kong vinter likevel..



Selv om jeg lengter tilbake til 30 varmegrader så må jeg innrømme at det er litt godt og være hjemme også. Fyr i peisen og et godt teppe rundt seg. I dag har jeg bare kost meg og pakket ut av kofferter og oppdatert meg på alle de fine innleggene deres.



Putene kjøpte jeg på MOLS like før vi dro på ferie. De er fra Bloomingville og jeg liker de veldig godt! Pels pleddet fant jeg på mostershus i Lyngdal.

Jeg og Annabell reiser en tur til sørlandet i morgen for å kose oss litt hos mamma og pappa! Vi kan jo ikke være hjemme så lenge om gangen:) Jeg gleder meg til å kikke i de fine butikkene der nede. Jeg kjenner at jeg bobler litt over av energi igjen til å finne på nye interiørideer og kanskje få gjort ferdig alle de million priósjektene som jeg har oppi hodet:)

4 kommentarer:

Jatte | 25. januar 2011 kl. 19:53

Nydelige bilder fra stuen, nydelige kontraster♥
Pleddet så ufattelig digg ut!

Kos dere på ny tur ;)
Klem Jatte♥♥

Precious Home | 25. januar 2011 kl. 21:32

Så utrolig koselig sofakrok du har:)

Ha en fin kveld!

Anonym | 5. november 2011 kl. 00:48

Hei, nydelig blogg du har! Jeg lurte på om pleddet fra Mosters hus er fra et spesielt merke (har lyst å skaffe meg et lignende)? :-)

Glad i hvitt | 5. november 2011 kl. 10:20

Hei Anonym! Teppet er fra Au Maison:)

Legg inn en kommentar