året som gikk, del 5

November og Desember


Jeg blir litt inspirert av det gråe og flere grå elementer finner plass i huset.



Vi koser oss masse med fyr i peisen. Vi er også veldig godt fornøyd med vår nye vedholder



Jeg får besøk av journalist og fotograf til en bolig reportasje. ( vet ikke når og hvor det kommer ) Jeg stresser vel litt og ønsker jo at lat skal være ferdig innen de kommer, noe som jeg fort innser at ikke er mulig!



Jeg får tak i hvite ludder på Ikea som jeg henger over spisestuestolene. Kjøkkenet blir mye lunere og koseligere!



Vi pynter til jul og nyter ferien og helligdagene sammen! Nyttår blir feiret hos oss med gode venner! Og jeg gleder meg til et helt nytt bloggeår med masse ny inspirasjon og ideer!

Sånn, nå har jeg hatt et ras av innlegg her for å bli ferdig med årskavalkaden min!:)

1 kommentarer:

Supersnuppa | 16. februar 2011 kl. 10:56

Kjempelekkert hus!
Blir rett misunnelig, jeg;)

Og så tar du fine bilder.

Stor klem!

Legg inn en kommentar