Barcelona



Jeg og tre veninner har bestilt oss ei langhelg til Barcelona i slutten av Mars. Det skal bli helt herlig og shoppe, spise god mat og drikke vin på en fortaus kafe i vårsola!

Jeg vet også at jeg skal innom et av loppemarkedene som er i byen, og da skal jeg ha med meg en av disse kule flaskene hjem! Bildet tok jeg da vi var på bryllups reise for to år siden.

Ellers så er det litt stille på bloggen grunnet forkjølelse på 2 uka som har endt i Bronkitt og dobbel ørebetennelse. Men nå er pencillinen i hus og jeg satser på ernergien snart er på plass igjen!

Ha en strålende helg alle sammen!

6 kommentarer:

w | 25. februar 2011 kl. 12:57

Det hørtes deilig ut:)

W

Tyrifryd ♥ Monica | 25. februar 2011 kl. 13:27

Så deilig med jentetur!!
God bedring, og god helg:)
Klem.

små og store drømmer | 25. februar 2011 kl. 21:19

Barcelona er jo en helt fantastisk by.
var der selv i april i fjor.
Da satt vi i singlett og spiste lunsj.

Masse god bedring og god helg :)

helen og gutta | 26. februar 2011 kl. 08:39

Jeg har vært i Barcelona en gang og vil absolutt tilbake, det er en nydelig by. jeg er også i gang med planlegging av jentetur, og turen for oss går til Tallin på spahotell til høsten.

minimum | 10. mars 2011 kl. 22:39

jeg har ogsaa et par av de kjoept i Bcn - men saa bor jeg ikke saa langt i fra da;-) Jammen lenge sidne jeg har vaert paa det store loppemarkedet selv jeg - syns det har vaert saa mye tull der i de siste aara..
ha en kjempe fin tur - her kommer mamma og pappa paa besoek i slutten av mars og det gleder vi oss alltid til!!

Allis i Eventyrland | 13. mars 2011 kl. 14:59

Ah, Barcelonatur høres heeerlig ut. :)

Håper du har en fin søndag! :)

Legg inn en kommentar