Et helt kirsebærtre faktisk..



Etter å ha blitt inspirert av alle de fine kirsebærgreiene som finnes i nesten alle hjem og blogger, så har jeg også kjøpt meg en grein..eller rettere sagt nesten et helt tre! På Mester Grønn har de 3 for 2 og da er det litt vanskelig og bare kjøpe en. Så derfor står det nå et havt tre på spisebordet og et halvt i stuen:) blir sikkert supert for allergien når de spretter ut:)

Mitt nyttårsforsett om å opdatere bloggen jevnlig rant rett ut i grus denne uken, men kommer sterkere tilbake i morgen hvis jeg finner hammeren min!

Ikke glem å delta på min konkurranse hvor du kan vinne en house doctor plakat

Ha en strålende fredagskveld og husk å stemme på Team Tom i korsslaget!!

5 kommentarer:

Monica Morpheus | 11. februar 2011 kl. 20:35

Dekorativt er det jo iallefall...hehe...ser for meg at du til sommeren kan sitte i sofaen å plukke kirsebær...

jordbærpiken | 11. februar 2011 kl. 22:10

Lekkert! Tror jeg må kjøpe meg noen sånne i morgen. Ha en god helg! :)

CamillasVilla | 11. februar 2011 kl. 23:41

..også jeg som trodde at alle hadde kirsebærtrær i hagen som de plukket inn... MesterGrønn er altså svaret, burde ta meg tur selv. Takk for tipset! :)
Camilla :)

Miss Mette | 12. februar 2011 kl. 02:15

Hei:)
Kom over bloggen din her, og tenke jeg skulle legge igjen et lite spor... Likte meg veldig godt her inn hos deg, så jeg la meg til som følger, slik at jeg kan følge med når du har nye innleg.... Ønsker deg en fin fin helg videre, klem fra Mette

Fru R. | 12. februar 2011 kl. 12:02

Heisan
Det er nydelig med kirsebærgreiner.
Fant nettopp ut av vi hadde et lerketre på eiendommen på hytta, de er også veldig dekorative med små kongler.
Ha en flott helg.
Klem

Legg inn en kommentar