Gjestebadet..



Denne ideen og selve stigen fikk jeg av min gode nabo ( takk synnøve:) ) En litt annerledes og kul måte og henge opp håndklær på et ellers så kjedelig gjestebad.



Og siden jeg da var godt i gang med å innrede gjestebadet på naturligvis så måtte jeg jo ha inn en trekasse til å oppbevaring.



Og litt friske farger i en kul fillrye fra Green Gate!
En god nabo, en gammel kasse og en ny fillerye, pluss 5 min med arbeid så var gjestebadet oppgradert:)

Tusen takk for alle stemmene som jeg fikk i NIB si utfordring! 4 plass for en liten bod på Nesøya synes jeg er veldig stort og jeg er kjempefornøyd!

Ellers har helgen vært preget av influensa som endelig virker og være på bedringens vei og nå gleder jeg meg til å få mann og barn hjem! Ganske stusselig og være syk pluss helt hjemme alene, tror aldri jeg har sovet så mange timer på en helg!

Og nå er min Give away stoppet da det magisk tallet 100 tusen besøkende er nådd:) Trekning i morgen av House doctor plakaten!

Ha en strålende Søndag!

5 kommentarer:

Sommerhuset i bakken | 20. februar 2011 kl. 18:18

Veldig koselig gjestebad du har! Morsomt og dekorativt med stigen og kassen.

Ha en fin søndag!

Hulda | 20. februar 2011 kl. 19:07

Nå har jeg kosa meg inne på bloggen din. Så mange smarte ideer og løsninger du viser. Boden din falt jeg veldig for. Så smart oppbevaring. Kul lampe også.

Kjempelekkert bad. Likte både kassen og stigen som er blitt praktiske gjenstander her inne.

Hilsen fra Hulda, med bloggen Husfruas Memoarer.

Piulfen | 20. februar 2011 kl. 19:28

Kjempe kult å bruke stigen til oppheng av håndklær. Og gratulerer med 4. plass. Boden din er super fin.

Tove `blogg verden | 20. februar 2011 kl. 22:35

Gratulerer så mye med 4.plassen : ) Så gøy!!
Gjestebadet var jo superfint da!! Koselige detaljer!!
Spent på trekningen i morgen !! Gratulerer enda en gang med sååå mange besøk!!
Klem Tove

Julie´s drømmehjørne | 21. februar 2011 kl. 16:12

Kjempefint lite gjestebad:) Og supre oppbevaringsløsninger:)
For å få endra skriften kan du gå inn på avansert under bloggmaler og endre skrift der. Mange forskjellige fonter der. Husker ikke helt hva den heter den jeg har da men...
Klem Julie

Legg inn en kommentar