Hvit platetopp..



Da vi skulle montere viften på kjøkkenet så klarte vi å lage en sprekk og hull i platetoppen. Den har faktisk fungert helt fint frem til fredag. Da mor i huset ikke fulgte med og sausen kokte over og kortsluttet hele greia ( sausen rant rett ned i sprekken ). Så da må vi nok ha en ny platetopp hvis ikke vi velger å fortsette med Fjordland!

Min mann sa at han hadde sett en helt hvit platetopp og lurte på om ikke vi skulle prøve å få tak i det??? Jeg tror han har blitt smitttet! Men, jeg skal ikke klage på det:)

Den kule grå kassen på kjøkkenbenken er kjøpt på Plantasjen! ( Janne, vil du ha en sånn ? )

Jeg blir kjempeglad hvis du gir din stemme til meg i NIB finalen, ved å gå inn HER og stemme på bloggen glad i hvitt!

Og tilslutt, ikke glem min giwe away!

8 kommentarer:

Villasol | 16. februar 2011 kl. 19:05

ÅÅå... tenk og ha hvit plate topp da! Det hadde blitt fint! Hender man har noen uhell ja. Kjedelig at det kan bli så dyrt. Må nok finne deg en hvit en. :)

Klem Ingunn

Anonym | 16. februar 2011 kl. 19:35

OMG

Tipper det var hvitsaus du lagde? ;)

nr14 | 16. februar 2011 kl. 19:43

Hvit platetopp ja:) Litt spent på hvordan det blir:)

Flott bidrag du bidrar med i finalen hos NIB:)

Supersnuppa | 16. februar 2011 kl. 21:54

Hvite platetopper er kult!
De nye hvitevarene med hvitt glass er veldig stilige. Vi kikket på dem da vi kjøpte nytt her på pynten. Men vi endte opp med tradisjonelt stål likevel;)

åshilds villa | 16. februar 2011 kl. 22:10

stilig.klem åshild

CamillasVilla | 17. februar 2011 kl. 08:46

Å spennende med hvit platetopp! Det har jeg ikke sett før, tror jeg! :)
Den kassen var kjempefin, hurra for Plantasjen som har skjønt det! (og enda ett + i boken for søndagsåpent!!)
God torsdag!
Klem Camilla :)

Landlige Hjem | 18. februar 2011 kl. 20:43

Wow det var mannen sin det!! ,))
Så stilig!!
Gratulerer med finaleplassen!! ,) Ønsker masse lykke til, så gøy!♥
Takker for dine gode ord hos meg, så koselig!!♥
Nyt helgen !!
Klemmer Anki

Benjamin // Skylimit Productions | 20. februar 2011 kl. 14:27

Heisann. Hvis du gidder å gå inn på min giveaway igjen og lese gjennom reglene en gang til, så bare spesifiserer du om du skulle ha 2 eller 4 lodd.
Takk for at du er med!

:)

Legg inn en kommentar