Jeg fant jeg fant...


Jeg har i lang tid forundret meg over bloggere som til stadighet finner møbler og div i vei kanten. Ja, enkelte ser faktisk ut til nesten å ha innredet et helt hus med ting som de tilfeldig har kommet over. Da lurer jeg på, hvilken veikant bor du ved? for der vil jeg også flytte!

For ikke å nevne lerke greiner som jeg så gjerne skulle hatt et par stykker av. Det resulterte i at jeg satte hele familien i sving uten at noen kunne finne det, og jeg holdt på å kjøre utfor flere ganger med bilen på strekningen lyngdal - Nesøya fordi jeg var mer interessert i å kikke etter disse flotte grenene langs veien:)

Men, nå kan jeg også stolt kalle meg Askeladden fordi jeg fant jeg fant denne flotte grønnmalte kisten:) Fantastisk farge synes jeg!

Ikke glem at du kan vinne en House doctor plakat her!

Ha en strålende Lørdag alle sammen!

7 kommentarer:

Fossestua | 12. februar 2011 kl. 14:30

Hihi, skulle gjerne bodd ved den veikanten jeg også :) Ikke engang på Finn.no er det noe særlig spennende å komme over for oss som bor i Nordland.
Kjempefin den kisten du har fått deg, og fargen var helt herlig :)
Grattis med funnet :)
Klem fra Lise

w | 12. februar 2011 kl. 14:33

Kjempe fin kiste du hadde funnet:)

W

Anne Lise | 12. februar 2011 kl. 16:45

Ja denne var fin, og aller finest var grønnfargen! Du skriver morsomt : ) Ha en fortsatt fin helg : )

det hvite hjerte | 12. februar 2011 kl. 17:10

supert funn ...!

fin lørdagskveld, ønskes deg ...!

klem

Maliva`s verden | 12. februar 2011 kl. 18:30

Heldige deg...det var litt av en sjarmerende skatt. Herlig farge også. Ønsker deg en super fin lørdagskveld. Klem fra Maliva

Miss Mette | 12. februar 2011 kl. 21:26

Hei Eli Anna…
Ja, du kan så si… Her jeg bor er det veldig lite loppemarkeder og slikt – har store problemer å finne noe spennende her, og lerkegreiner har jeg aldri sett heller!!! Har vært innom alle blomsterbutikker, men ingen ting… Flott gammel kiste du fant ღ heldige du :) denne var superskjønn… Har også meldt meg på din giveaway… Ønsker deg en fin fin kveld videre, klem fra Mette

Lene Christins verden | 13. februar 2011 kl. 12:37

Hei Eli.
Så fin.. Kjempegøy å finne ting langs veien da.. ;O)
Tusen takk for kommentar hos meg. Inredningen har jeg allerede begynt med, selv før huset var vårt.. Hehe.. Gleder meg som en unge..
Lene

Legg inn en kommentar