Åpne hyller, eller ikke?



Dette området på kjøkkenet synes jeg er veldig vanskelig å innrede. Hadde det ikke vært for varmepumpa så ville jeg ha laget en koselig benk her under vinduet, men desverre så var det eneste mulige plass for pumpa ( og jeg vil ikke være uten den )

Jeg er veldig glad i åpne kjøkkenhyller som de jeg har på høyre side av vinduet. Derfor så lurer jeg på om jeg skal ha åpne hyller på den tomme veggen på venstre side ? Eller blir det feil, siden veggen er sidestilt?

Hva synes dere? Andre ideeer og innspill mottas med stor takk! :)

7 kommentarer:

Havets Datter | 13. mars 2011 kl. 15:02

Jeg har en venninne som har varmepumpen under benken under vinduet. Så jeg tror ikke det er noe i veien for at du kan ha en benk der. Du kan jo selvsagt ikke ha noen skuffer / skap i den da.. Ellers tror jeg det blir fint med åpne hyller på veggen også ;)
Ha en fin søndag!!
Klem fra Nord :)

Li/Småtingene | 13. mars 2011 kl. 15:24

Ser at det blir vanskelig med varmepumpen... ;-)

Hva med et litt smalt og høyt bord på tverrveggen; med en fin stol foran? Da blir det hyggelig med et par hyller over bordet, eller kanskje en smal og høy tallerkenhylle? Litt avlastningsplass, og stolen vil "kamuflere" varmepumpen litt, uten å hindre varmen i å spre seg ;-)

Lykke til iallefall!!

Ha en fin søndag!
:-)

Tindrande Auge | 13. mars 2011 kl. 20:32

Blir sikkert fint med hyller der også ;) av en eller annen grunn kom jeg til å tenke på at det hadde vært fint med en litt stor klokke der også. Men det er jo mer smak og behag ;) Ha en flott søndagskveld videre! klem Nina

Piulfen | 13. mars 2011 kl. 20:47

Skjønner at den kroken er vanskelig å innrede, men synes du har gjort det fint :)

Lises drømmer | 13. mars 2011 kl. 21:32

Synes det var fint som det var, men hva med et smalt glasskap i stilen din?
Ha en fin kveld.
Klem

Miriam | 13. mars 2011 kl. 22:22

Eg ville kanskje hatt ei tallerkenhylle på veggen, evt bilder og et avlastningsbord. Kan fort bli "to much" der også. Lykke til i allefall :)

Klem, Miriam

Sassa | 13. mars 2011 kl. 22:30

Takk for hyggelig gratulasjoner på bloggen min.

Ang hyller: vanskelig å si, men jeg hadde nok kanskje funnet noe bilder, en avlang ramme - der du kan henge flere bilder nedover. Kanskje i "sølv" eller en litt stor klokke?

Vet ikke hvor dyp hyllene kan være om du velger hyller, kan bli litt tett opp i vinduet om du skjønner?

klem fra meg

Legg inn en kommentar