En ny rømningsvei..



Denne fantastiske stigen fra Lisbeth Dahl ble med meg hjem fra storsenteret. Jeg har kikket på den lenge og da det endelig var tilbud på den så ble jeg en svært lykkelig eier!

Vet ikke helt hvor jeg skal ha den enda, men foreløpig så har den funnet sin plass på kjøkkenet. På stigen henger et av de nye putetrekkene som jeg skal ha på benken ved spisestuen. Jeg fikk 4 nye putetrekk og teppe av svigerfar til bursdagen min ( jepp, jeg er nå offisielt over 30 år ) De er i en kjempefin dus grønnfarge slik som den grønne kassen i innlegget over.

Jeg har vært på Ikea og fått tak i nye innerputer, så nå skal benken bli god å sitte på!

Nå skal jeg trille vogna og hente snuppa i barnehagen, så herlig og endelig kunne bevege seg ute i herlig sol igjen:)

Ha en kjempe fin fredagskveld og ikke glem EARTH HOUR kl 20 30!

2 kommentarer:

K@ri | 25. mars 2011 kl. 23:37

Her var det hvitt og rent og delikat :-)
Og den fine stigen kan du helt sikkert bruke til å stige inn i drømmeland....
Bloggen din er ett nytt bekjentskap for meg, men jeg kommer gjerne tilbake.
Håper det er greit at jeg har lagt deg til i blogglisten min....
Vakre tanker fra K@ri*

PERFEKT LYKKE | 26. mars 2011 kl. 23:16

Stigen er rålekker! Er på utkikk etter en sånn selv, så nå har jeg fått et godt tips ;) Fant akkurat bloggen din, og liker det jeg ser og leser! Du inspirerer og tar fine bilder!

Hilsen fra bloggvenn og ny følger ;)

Legg inn en kommentar