Kjøkkenet i NIB sitt galleri..



I dag skinner sola her på Nesøya og det hadde vært en fantastisk vårdag hvis ikke det hadde vært for all snøen! Formen min er fremdeles litt både og, derfor viser jeg et tidligere bilde tatt av soverommet og walk in.

Tror jeg må ta turen på noen interiørbutikker i dag og kikke og få litt vår inspirasjon:)

Kjøkkenet vårt er plukket ut til å være med i NIB sitt galleri, bildene kan du se her! Også ønsker jeg alle de flotte finalistene lykke til i finalen! Min favoritt er uten tvil Villa Von Krogh sitt fantastisk kjøkken!

Ha en strålende vårdag alle sammen!

1 kommentarer:

http://www.ninasskatter.com/ | 12. mars 2011 kl. 10:35

Fin og ryddig blogg du har.
Hilsen ei til som er fra det glade sørland.
Ha en fin dag.La meg til som følger.

Legg inn en kommentar