Min nye favorittplass..



Jeg har fått en ny favorittplass i huset. Endelig så er jeg helt fornøyd med spisestuen på kjøkkenet. Benken har fått store puter fra Ikea til å ha i ryggen og små pynteputer for å gjøre det litt koselig!



På benken så har jeg tatt bort underlaget som jeg lånte fra benken i gangen og har plassert et mykt teppe som tilhørte putene. Både putene og teppet er fra Bloomingville. Fargen er skikkelig fin! Jeg var så heldig å fikk dette i bursdagspresang av svigerfar!

I dag skinner ikke sola her på Nesøya og dagen blir brukt til litt kos innendørs før vi tar en tur på kino med snuppa!

Nyt søndagen alle sammen!

8 kommentarer:

Sommerhuset i bakken | 27. mars 2011 kl. 14:41

Hei!

Skjønner godt at dette er favorittplassen. Sååå koselig!

Ha en fin søndag!

Fossestua | 27. mars 2011 kl. 14:44

Råkoselig hos deg, og den lysekronen var lekker!
Ha en fin dag :)
Klem fra Lise

Hummerogkannarifugl | 27. mars 2011 kl. 16:19

Kjempekoselig plass du har der. Flott med den benken.
Klem Anki

Havets Datter | 27. mars 2011 kl. 18:09

Så fint det ble! Skjønner godt du ble fornøyd :) Kos dere på kino.

Linnansland | 27. mars 2011 kl. 18:24

Ah, så koselig!
Planlegger en liten forandring i spisekroken vår og her er det visst inspirasjon å hente.. :)

Tindrande Auge | 27. mars 2011 kl. 22:02

oi det så skikkelig koselig ut! flotte bilder og interiør ;) ha en fin søndag videre!

Nina B. | 28. mars 2011 kl. 14:46

Så koselig dere har fått det på kjøkkenet!
Herlig med så innbydende benk.

Og gratulerer med overstått bursdag, fine gaver du har fååt ;)
klem Nina

Prinsemamma | 28. mars 2011 kl. 18:52

Veldig fint hos deg, koselig kjøkkenkrok :)

Legg inn en kommentar