Ny benk til spisestuen..



Disse hvite kassene fikk vi laget av en møbelsnekker da vi bodde i vår gamle leilighet som vi leier ut. Vi brukte dem til å lage en koselig kjøkkenkrok. Og nå har jeg endelig fått hentet dem og fått dem inn på kjøkkenet på Nesøya!
Nå må jeg bare få tak i myke puter til å sitte på, siden jeg bare har lånt putene til benken i gangen foreløpig!




I dag har jeg fri frem til jeg skal på nattevakts maraton til Mandag! Herlig sol og litt vårfølelse:)

Ha en strålende onsdag alle sammen!

3 kommentarer:

Hulda | 16. mars 2011 kl. 13:21

Så fint du har det. Lekre interiørbilder!

små og store drømmer | 16. mars 2011 kl. 13:22

Så fint det ble :)
Kan tenke meg rommet virker større når bordet ble snudd?
Ha en fin dag i solen :)

jeanette | 16. mars 2011 kl. 19:51

Kjempe fint! Liker så godt de skapene du har på veggen der! Skulle gjerne hatt de selv! Heldigris!

klem klem

Legg inn en kommentar