Vårt kjøkken..





Jeg slenger meg på NIB sin kjøkken utfordring i siste liten.
Vårt kjøkken er i hvit høyglans fra Ikea, med høy skap og kjøkkenøy. Vi er veldig godt fornøyd med det, men noen ganger savner jeg litt mer benkeplass. Kjøkkenet hadde vært perfekt hvis jeg hadde en extra vegg til åpne kjøkkenhyller.

Spisestuen er fra Møbleringen og er super for lange middager med venner, eller til blogging! Vi er godt fornøyd med den , men jeg hadde nok vært enda mer fornøyd hvis jeg fikk lov til male eller beise bordet hvitt, pluss at stolene ble byttet ut med hvite tolix stoler!

Jeg er veldig glad i de hvite og rene flatene, og ikke minst veldig avhengig av JIF vindusvask og microfiberklut:) Som dere ser er den gamle og kunste platetoppen byttet ut med en ny svart. Drømmen om den hvite platetoppen brast da jeg fikk se prisen!

Ha en super uke alle sammen!

21 kommentarer:

Karolinemor♥ | 7. mars 2011 kl. 11:02

Hei! Nydelig kjøkken du har! :))
Håper du titter innom meg :))
Lykke til med NIBs utfordring:)

Klem KAROLINEMOR♥

Joy | 7. mars 2011 kl. 11:10

Wow! Läckerrt så otroligt läckert kök!

Ha en fin måndag! Kram Joy

Tove `blogg verden | 7. mars 2011 kl. 11:19

Kjempeflott kjøkken!! Skikkelig glansfullt : )
Klem Tove

små og store drømmer | 7. mars 2011 kl. 11:51

Ditt kjøkken er en av mine favoritter.

Nina B. | 7. mars 2011 kl. 14:02

Lyst og flott kjøkken dere har, og så deilig med høyde under taket! Den ventilatoren deres var knallfin!

Lykke til i konkurransen!
Og håper formen bedrer seg snart ☺
klem

Kristian fra Veaplan | 7. mars 2011 kl. 18:14

Kjempefint kjøkken, smart å trekke benkeplaten ned til gulvet.. og dere har fått på et beslag i bunnen av den også såvidt jeg kan se, helt etter boka :)

Lykke til i utfordringen!

Lises drømmer | 7. mars 2011 kl. 19:51

NYDELIG kjøkken! Lykke til i utfordringen! Klem

helen og gutta | 7. mars 2011 kl. 20:14

knallflott kjøkken, har også lyst på høyglans kjøkken og tolix stolene er jo dritkule

Jatte | 8. mars 2011 kl. 07:58

Hei hei!
Stilrent og LEKKERT!

Lykke til i utfordringen,
Klem Jatte♥

Elizabeth | 8. mars 2011 kl. 12:01

For et fantastisk kjøkken!! Skikkelig drømmekjøkken! Vi har planer om å få nytt kjøkken til vår/sommer og dette var rett og slett lekkert!!

Håper du får en strålende dag!

Klem Elizabeth

CamillasVilla | 8. mars 2011 kl. 21:32

Kjøkkenet ditt er nyydelig!! Jeg innrømmer lett at jeg ble liiiitt misunnelig!! :)
Superfint var det iallefall, lykke til i NIB utfordringen! :)
Klem Camilla.

Line | 8. mars 2011 kl. 21:41

lekkert lekkert lekkert og helt etter min smak!! elsker kjøkkenet ditt. klem L

Havets Datter | 8. mars 2011 kl. 23:23

Veldig, veldig NICE!!!! Er det abstrakt?? Det er det jeg vil ha i nyhuset. Sitter og leker med forskjellige løsninger nå :)
Men et lite spørsmål: Har du ikke håndtak? Trodde man måtte det på de frontene? Lykken er STOR om jeg ikke må, for det er det jeg helst vil!


Lykke til i konkurransen!
Klem Karina

Anonym | 10. mars 2011 kl. 15:19

Hvor har du kjøpt de hvite Tolixstolene?

Mvh Marit

glad i hvitt | 10. mars 2011 kl. 18:25

Hei Marit!

Jeg fikk tak i de på en interiør butikk på Hamar. Kan ikke huske navnet på butikken i farten! Men hvis du har en butikk i din nærhet som selger Tolix så kan de sikkert bestille de til deg:)

Cosmos | 10. mars 2011 kl. 22:33

Herlig på kjøkkenet ditt

eba | 10. mars 2011 kl. 23:03

Stilig! Likte kjøkkenet ditt kjempegodt!

martine | 12. mars 2011 kl. 15:41

Kjempestilig! Kan jeg spørre hvor det utrolig kule bildet er fra?

åshilds villa | 12. mars 2011 kl. 20:57

lekkert kjøkken.klemmer fra åshild

Aina-Kristin | 28. oktober 2012 kl. 14:15

heisan.
Så himla fint dere har det, masse masse inspirerende bilder å se på.
Blir selv glad i det vite, pigger opp liksom.
Ha en strålende dag, fortsetter å fölge bloggen din, blir jo glad av alle bildene, mvh aina-kristin//(bosatt i Sverige)

Anonym | 6. januar 2013 kl. 18:14

hei. hva heter gulvet du har på kjøkken/stue? farge/merke osv...?

Legg inn en kommentar