Tusen prosjekter..



Ja da ble det en skikkelig lang bloggeferie på meg! Vi er vel tilbake fra sørlandet etter en herlig lang påskeferie med masse sol, god mat og gode venner og familie.

Akkurat for tiden så har jeg tusen prosjekter på gang og terassen står fullstendig på hodet. Vaske møbler, luke bed, fjerne løv, olje terassen tar utrolig lang tid og da spesielt når en har så lyst til å sette i gang med alle andre prosjekter:) derfor står det allerede maling og massevis av innhandlede blomster og venter i sine poser!

Så derfor et bilde fra innsiden av lyst huset til mamma og pappa!

Ha en flott kveld, så blogges vi snart igjen!

4 kommentarer:

Fru Glitters Hus | 27. april 2011 kl. 23:19

Heisan, nydelige bilder av lysthuset til mamma og pappa:-) De hvite kurv møblene, er de innkøpt hvite eller er de malt/sprøytet,? de var utrolig lekre.
Ønsker deg en flott dag.

Klemmer fra Ine

Auroras hjem... | 27. april 2011 kl. 23:20

Wow, for et nydelig lysthus ! Lykke :) Har så lyst på et i hagen. Skal ha det en gang, men må få ferdig mange andre prosjekter først. Klem Merete

Elisabeths idyll. | 27. april 2011 kl. 23:32

Nyyyyydelig lysthus !!!!
Ønske ønske ;o)))))

Klem Elisabeth

Mailinn`s interiørblogg | 4. mai 2011 kl. 22:12

ååh for et lekkert lysthus! dette var virkelig inspirerende. såg veldig elegang og eksklusivt ut;=) for en nydelig blogg du har. kommer garantert innom en dag jeg har litt bedre tid. legger meg til som følger imellom tiden;=) ta gjerne en titt innom min nyoppstartede interiør blogg;=)

Legg inn en kommentar