Ty min..:)



Da var jeg vel hjemme fra Barcelona med to herlige loppe kupp! Jeg var på jakt etter akkurat disse gamle soda flaskene, og lykken var fullkommen da vi spaserte rett inn på et stort loppemarked. Alle jentene var fra seg av begeistring og vi ble sikkert rundlurt på prisen, men akkurat da var jeg så lykkelig at jeg sikkert kunne betalt det dobbelte!



Jeg var den heldige og fikk se denne lille flasken først, og jeg må innrømme at det er mange år siden jeg har kastet meg frem og ropt " Ty min " ( ref sørlandsdialekt )

Jeg må også legge til at den dagen var det 27 grader, sol, øl, herlig tapas og mange mange latter kick med en fantastisk jentegjeng:)

Nå må jeg bare finne en perfekt plass og plassere disse flaskene! Og i mens skal jeg nyte at veranda døren står på vidt gap og at hvertfall 70 % av all snøen er borte på terassen!

11 kommentarer:

Home By Virginia | 4. april 2011 kl. 16:33

Nydelige sifoner ♥ De var du heldig med! :)

Klemmer fra MV

Li/Småtingene | 4. april 2011 kl. 21:16

Lekkert kupp - der var du heldig!

Ha en fin kveld!

Klem

Lises drømmer | 4. april 2011 kl. 21:19

Kjempe fine;) Morsomt og gå på loppis da;) Klem

Mamsens hus | 5. april 2011 kl. 08:44

Flotte, og så fint med to ulike str. :)
Ha en fin dag.

CamillasVilla | 5. april 2011 kl. 20:49

Det kaller jeg kupp, grattis!! :)
Jenteturer er alltid suksess, uansett destinasjon! :)
Klem Camilla.

Anette Willemine | 6. april 2011 kl. 11:47

Tøffe sifoner du fikk kuppet deg i Barcelona! Høres ut som du hadde en herlig tur!

Ønsker deg en glad dag!

Klem,
AW

Tyrifryd ♥ Monica | 8. april 2011 kl. 13:43

Så utrolig lekre!! Dette var et kupp, uansett pris;))

God helg!

Sommerhuset i bakken | 8. april 2011 kl. 22:32

Det var noen flotte flasker/sifoner. Heldige du! De var kjempefine! Morsomt med loppemarked i utlandet.

Ha en finfin helg!

Mette | 9. april 2011 kl. 01:10

Å så nydelige ღ heldige deg, disse kunne jeg
godt å tenkt meg :) NYDELIGE... Ønsker deg en
fortsatt fin helg, stor klem fra Mette

Nina B. | 12. april 2011 kl. 10:20

hihi, ikke store sakene som skal til for å glede en alltid :)
Var også i BCN med venninner for 1,5 år siden. Reiser gjerne tilbake dit!
Så deilig med litt forsmak på sommeren og!

klem Nina

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL | 12. april 2011 kl. 14:11

Den var jo bare rålekker!!Heldige deg,hadde nok selv også kastet meg over den..

Legg inn en kommentar