Bare den..



Denne lykten fikk jeg av mamma og pappa til bursdagen min. Jeg fikk sett den på Mosters hus da jeg var hjemme en tur! Og det er ganske lurt og si at man kun ønsker seg en ting og bare denne ene tingen:) Så da ble jeg den heldige eier av denne store lykten!

Været gikk i fra sommer til vinter ( ja, det snødde faktisk i går morges ) Så da er uteprosjektet bare halvveis ferdig. Håper på å bli ferdig før helgen.

Tilslutt en liten anbefaling:

Føler du deg litt tom, litt sur, litt grinete, at alt og alle går i mot deg eller synes du bare at akkurat dagen i dag er bitte litt kjedelig? Ta en titt innom en veninne av meg sin blogg Pep Talk og du vil garantert ta deg i å smile igjen, og plutselig så ble en vanlig hverdag fylt med farger og livsglede igjen:)

Ha en strålende Onsdag kveld!

7 kommentarer:

helen og gutta | 4. mai 2011 kl. 19:17

elsker disse lyktene, har en selv og er superfornøyd med den

Ruter & Hjerter | 4. mai 2011 kl. 20:31

De lyktene er bare såå lekre! heldig er du:)

heidi sitt ♥ | 4. mai 2011 kl. 21:05

Så flott den lykta var :)

Trådsnella | 4. mai 2011 kl. 22:04

Ahh den er sååå flott! Så heldig du er!
Fantastisk bursdagsgave :)

Silje

Li/Småtingene | 4. mai 2011 kl. 22:32

Lekker lykt! Så fint med slike ting som vises litt :-)
Lurt å ønske seg én ting, ja... ;-)

Ha en fin onsdagskveld videre!
:-)

Silje | 5. mai 2011 kl. 10:09

<3 <3 Eli, du er så god! Og jeg savner deg!

Anonym | 30. oktober 2011 kl. 01:59

vet du hvor jeg kan bestille en slik lykt.

Legg inn en kommentar